Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Landskrona surfshop?????
-
Landskrona surfshop?????
Publicerad av anonym-anvandare på 3 maj, 2000 vid 18:35Har någon här handlat av dem? De verkar ha vettiga priser och så men man vill ju vara säker på att dete är en seriös butik så att man inte blir lurad. De har tex inte ens en adress på hemsidan. Man brukar ju akta sig för sånt när man handlar på nätet.
/Anders
fredrik-no1 svarade 24 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Hej surfers! Klart att jag existerar, min hemadress är: pilåkersg.7
261 41 Landskrona, MEN jag har grejorna på surfklubben i Lundåkrahamnen. Så det är bara att ringa innan och bestämma en tid så kommer jag dit. PS: jag hämtar gärna upp vid tågstationen också.
Man måste självklart vara ärlig och detta gäller från köp till reklamation och det går alltid alldeles utmärkt att ringa mig: 070-9926972
Jag hoppas att alla som i något fall inte varit nöjda med mina grejor hör av sig, för hitintills har jag bara fått positiv respons!
mvh ANDERS NILSSON -
Helt klart en mycket bra shop. Har nyligen köpt en ny Tiga bräda av Anders, och det funkade hur bra som helst. Bra pris. Lite lång leveranstid men det var leverantörens strul. Hade otroligt bra service när brädan inte dök upp som han som utlovat.
// Dala //
-
Har haft lite affärer i hop med Anders,han är super seriös,han har dessutom dålda lager.Pga att han är så snäll har han blivit lurad av en oseriös grossist.
Handla av Anders! -
Det låter ju bra att höra! Svårigheten för mig är ju att jag inte bor där utan måste lita på att jag får grejer jag beställer på postorder. Det är ju ändå rätt mycket pengar det handlar om.
Ett tips till Landskrona Surfshop är ju att lägga in lite info om företaget på siten. Så att det känns seriösare och tryggare att beställa saker därifrån. Jag tror det skulle kanske ge fler kunder. I media tex varnas man ju för att handla på nätet av ställen som inte ger ut adress mm.
-
Fråga till voodo!vem är det som blåst Anders!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
he kan bara säga att jag har inga problem med någon det är gamla grejor som är lösta.
ANDERS -
Knatte
Gäst4 maj, 2000 vid 07:55Jag köpte nyligen en Tiga av landskrona surfskop och det var inga problem, bra priser och bemötande. Så du behöver nog inte vara oroligt för att handla där.
Tog lite tid med leveransen, men det var Tiga/Bic fabrikens fel, som inte sände iväg prylarna från frankrike.. -
Det verkar vara justare än Robbans Sport & Surf i Malmö eller skall vi säga Robbans Sport & Bluff…
Fram för seriösa surfdealers i Skåne… -
Jag har haft massor att göra med Anders och har bara gott att säga. Jämför hans priser med t.ex priserna i Tyskland, där är det billigt i vanliga fall men LA Surfshop slår alla på fingrarna. Även när det gäller service så är de jättebra.
Handla av Anders och bojkotta sån skit som Robban, Robban tar ju varenda chans han får att lura någon.
Logga in för att svara.