-
Landsort webcam
Hmmm, ere bara jag som missat denna förnämliga webcam? Skulle nog fått mig att våga åka milen till Torö lite oftare om jag sett den tidigare… och inte nu sent i november… 🙂
Surfa På!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Landsort webcam
Hmmm, ere bara jag som missat denna förnämliga webcam? Skulle nog fått mig att våga åka milen till Torö lite oftare om jag sett den tidigare… och inte nu sent i november… 🙂
Surfa På!
Hej!
Jag stötte på den för ett tag sen, la aldrig upp något bokmärke så nu hittar jag inte tillbaks
Du kanske kan tala om vart den finns, Masse?
Hmm, jo jag förstår att den sitter på Landsort, jag menar såklart
länken
/ Calle
borde jag ju såklart lagt in (alternativ är annars att ha markören på bilden, högerklicka å kolla på “properties”)
jag var egentligen ute efter att kolla lite på kallsupen, men de verkar ligga nere pga domänstrul just nu.
Surfa På!
Det är jag som äger det stora gula huset mitt på bilden!! Nee dream on… men det skulle inte vara helt fel att bo där!! Jäkligt juste läge faktist högt upp och bra (kamerans placering asså)
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Landsort webcam
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.