Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Landsort webcam

• Landsort webcam

Publicerad av dr-masse på 27 november, 2002 vid 11:55

Hmmm, ere bara jag som missat denna förnämliga webcam? Skulle nog fått mig att våga åka milen till Torö lite oftare om jag sett den tidigare… och inte nu sent i november… 🙂

Surfa På!

anders_hoffman svarade 21 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle

Medlem
    27 november, 2002 vid 12:24

Hej!
    Jag stötte på den för ett tag sen, la aldrig upp något bokmärke så nu hittar jag inte tillbaks confused.gif
    Du kanske kan tala om vart den finns, Masse?
    Hmm, jo jag förstår att den sitter på Landsort, jag menar såklart
    länken tongue.gif
    / Calle

• dr-masse

Medlem
    27 november, 2002 vid 12:38

borde jag ju såklart lagt in (alternativ är annars att ha markören på bilden, högerklicka å kolla på “properties”)

http://www.surfblask.nu

jag var egentligen ute efter att kolla lite på kallsupen, men de verkar ligga nere pga domänstrul just nu.

Surfa På!

• calle

Medlem
    27 november, 2002 vid 12:55

Tack
    /Calle

• anders_hoffman

Medlem
    27 november, 2002 vid 17:51

Det är jag som äger det stora gula huset mitt på bilden!! Nee dream on… men det skulle inte vara helt fel att bo där!! Jäkligt juste läge faktist högt upp och bra (kamerans placering asså)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Landsort webcam

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.