Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Snökite › Längtar…
-
Längtar…
Publicerad av fesen på 16 september, 2007 vid 00:48…tillbaka.
…bara jag som längtar till snön?
fesen svarade 17 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Fan vad bra! Då får jag all snö för mig själv!
Jag har ju iofs fått mer sol och värme än de flesta i sommar. Kanske inte konstigt att jag är nöjd. Idag har dagstemperaturen varit en sådär 28-30 grader. 🙂
-
Sommar suger!!!
Skall göra mina första snowkite försök iår skall bli spännande.. hoppas det blir ett bra sätt att öka antalet dagar på snö!!
Tex
-
@TexMurphy 417709 wrote:
Sommar suger!!!
Skall göra mina första snowkite försök iår skall bli spännande.. hoppas det blir ett bra sätt att öka antalet dagar på snö!!
Tex
Gött att höra. Hoppas snön kommer i år. Förra vintern vart ju skit.
-
Är det någon som vet om dom har kurser i Röldal? Skall dit över nyår och det vore ett perfekt tillfälle att komma igång…
Tex
-
älskar vinter när det är fint och gnistrande snö och sol. Men lika jälvligt kan det vara när det är grått mörkt och skitkallt.
Ungefär som sommar. Men nu bor jag i skåne. Så då hatar man vintern. Hmm vinter är det fan inte. Det är terror för själen. Inge kul alls.
-
@skejtar_henke 419355 wrote:
älskar vinter när det är fint och gnistrande snö och sol. Men lika jälvligt kan det vara när det är grått mörkt och skitkallt.
Ungefär som sommar. Men nu bor jag i skåne. Så då hatar man vintern. Hmm vinter är det fan inte. Det är terror för själen. Inge kul alls.
Göteborg är ju inte heller känt för sin vita snö de senaste åren. (Med något undantag)
Men som tur är så kan man ju hoppa i bilen och dra till Norge på en 6-8 timmar eller så. Det är ju trevligt.
Logga in för att svara.