Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

• gogga

Medlem
    25 januari, 2005 vid 18:01

Just nu är det en sak som gäller:

Alla som har några vettiga argument skriver dem här(alternativ skickar till min mail: henrik.hed@svedalaskolor.nu ).
    Destu fler destu bättre men jag ber om endast seriösa svar!

Jag och farsan sammanställer dem till något vettit innan jag lägger upp allting på nätet igen så alla kan gå igenom.

Detta gör att ALLA, även de som inte har tid till mötet kan få fram sina argument.

När detta är gjort kan vi ta ett nytt snack om möte.

Så ös hit med argumenten!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.