Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lär en Windsurfa på 30 min

• Lär en Windsurfa på 30 min

Publicerad av gegga på 24 januari, 2002 vid 10:20

Såg på TV1 Packat och klart reportage från
    Menorca där den kvinnliga reportern lärde sej att vindsurfa på
    lokala centret på en halvtimme!
    Det ni! Själv höll man på en hel sommar på åttitalet!
    Synd bara att reportaget var så kort, fick ej klart
    för mej om man fixade kuling och brytande vågor efter
    30 min kursen.

anonym-anvandare svarade 23 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • klepper

Medlem
    24 januari, 2002 vid 11:25

Jag var också imponerad av reporterns enorma förmåga att lära:-) Säkert var det så att hon fixade kuling och brytande vågor. Skall själv ner och ta kursen. Tänk dig vad man klarar av efter två timmars instruktion. PWA here I come…

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2002 vid 22:12

KUL- tyckte nog alla som såg inslaget. Och sen direkt till stället med hummerlyxkäket!! Brädkursen måste ha varit billig eftersom hon hade råd m hummer. Men dom bjöd säkert som tack för all reklam som dom fick.
    När man hörde att dom var så bra och snabba så trodde man förstås att det var nya friska grejor som hon skulle göra sina lärospån på, men det var ju något från sopcontainern dom lurade på henne.
    Starboard Start-brädan (1 m bred) med nybörjarrigg är faktiskt så enkel att börja på, en del bara drar upp riggen och seglar iväg. Sen får man hämta dom på andra sidan sjön för nybörjarriggen klarar inte att ta höjd i lättvind.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lär en Windsurfa på 30 min

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.