Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lära sig snö-kite från scratch?

• isis

Medlem
    4 januari, 2011 vid 12:53

Du har säkert rätt i det, probemet är att jag verkligen, verkligen vill ut nu! Jag kan knappt sitta still längre, är rastlös 24/7.

Budgeten är nu mycket bättre än tidigare och jag är därför inne på ett begagnat paket från surfspot med bräda, 9kvm och 14kvm. Det känns som ett paket jag kan använda länge, både på vatten och snö. 9an borde ju dessutom vara något enklare att lära sig med än en 11a, även om det kanske är en marginell skillnad. Dessutom antar jag att 14kvms kiten borde fungera i relativ lätta vindar på vattnet och på så sätt får jag förhoppningsvis fler seglingsdagar i vår och sommar.

Paketet jag kollar på är detta: http://www.surfspot.se/komplett-kitekitt-cabrinha-14kvm-9-kvm-brada-beg-2008.html

Är det någon som har en åsikt om detta, eller är det bara att beställa?

alternativt skulle jag kunna köpa denna från wallen sport för 4000: http://wallensport.se/product.php?id_product=448

Passar på att påminna om att det finns ett stående erbjudande om dator-reparationer i utbyte mot kitelektion.

tack på förhand,
    Joakim.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lära sig snö-kite från scratch?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.