Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Låsbart Thule takräck (lastbågar) -KOM Å KÖÖÖP!

• Låsbart Thule takräck (lastbågar) -KOM Å KÖÖÖP!

Publicerad av jofogel på 3 juni, 2004 vid 09:23

Låsbart Thule takräck (lastbågar) till salu!
    Stort så det passar Vans, gamla och nyare VW-bussar etc, nästan oanvänt original med låsbara fästen, om intresse finns kan brädhållare ingå i köpet. Pris: 600 kr el hbj.
    Ring Johan fort: 070-432 41 78!

jofogel svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jofogel

Medlem
    17 juni, 2004 vid 22:41

Ola från Ljungskile, kommer du förbi nu i helgen eller?
    Vi måste ju kolla om lastbågarna passar 91:ans VW-buss! Det gör det säkert förresten.

• ola_p

Medlem
    18 juni, 2004 vid 10:29

Tveksam, det är ju inte droplist på t4an… Det blev lite sent å så sist men söndag kanske det blir en sväng neråt så kanske kan kolla då…
    Ringer när jag vet vart vi är påväg…

• wavesurfer77

Medlem
    22 juni, 2004 vid 11:40

tjena!

hur högt är det från fästena på drop listen till Själva räcket? JAg behöver ha ca 40 cm
    Är intresserad / Håkan

• jofogel

Medlem
    23 juni, 2004 vid 19:18

Nja det är väl 15-20cm dessvärre. Jag hade dem på en gammal 70-tals folkabuss och då satt de slickade mot den högsta punkten på det kupade taket. Passar bra till dylika fordon hursomhelst!

• jofogel

Medlem
    29 juni, 2004 vid 14:59

Ja allihopa, jag tänkte bara påmnna om att takräckena finns kvar. Nu drar det snart ihop sig till sommar-surfaris och liknande och då vill jag understryka att detta är räcket för DIN resa!

• jofogel

Medlem
    4 juli, 2004 vid 11:25

Dom är sålda nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Låsbart Thule takräck (lastbågar) -KOM Å KÖÖÖP!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.