Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Lastbågar

• Lastbågar

Publicerad av cato på 9 januari, 2003 vid 01:16

Hej, vet ngn var man kan få tag på såna där vadderade “grejer”(skumgummi el. ngt) som man sätter på lastbågarna på taket, för att skydda brädan. (Vet ej vad de heter) confused.gif

johan-g svarade 22 år sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2003 vid 01:41

Finns billiga på Biltema

• cato

Medlem
    9 januari, 2003 vid 20:29

bugar och bockar

• getwet

Medlem
    10 januari, 2003 vid 08:56

Finns ännu billigare på byggmarknaden, rörisolering!

• cato

Medlem
    10 januari, 2003 vid 12:37

Ok tack, vet du kanske också ngn som har stort utbud på lastbågar? De flesta finns bara för droplist!

• getwet

Medlem
    10 januari, 2003 vid 14:23

Med lite erfarenhet i fickan på “takräckesfronten” (har tappat, knäckt, böjt xx antal) så kan jag rek. Thules räcken, klart hållbarast och ofta simplast montering.(kostar lite mer men jag har gett upp att plocka spillror från vägbanan) Finns till alla modeller, både med och utan dropplist.

• dr-masse

Medlem
    10 januari, 2003 vid 14:55

Thule är bäst, vilket bevisas av att Robby Naish besökte fabriken utanför Värnamo (dåvarande sponsor) tidigt åttital. Har krökt ett antal andra räcken, Thule har klarat sig.

Idag har det handlats en begagnad V70 som skall få njuta av mina Thule-räcken under lång tid framöver. Den har dessutom dragkrok, vilket är en fördel då jag spanat in getwets släpbygge och känt inspiration… (det är dessutom till stor del getwets “fel” att det blev en V70, det där med att kunna fälla framsätet väger tungt!).

Surfa På!

• adde

Medlem
    10 januari, 2003 vid 15:17

…och där har vi förklaringen till att det planeras få inköp denna säsong…

/adde

• getwet

Medlem
    10 januari, 2003 vid 16:00

Synd att jag inte visste att du var sugen på V70, min är till salu nu nämligen ………240hk och 380NM, räcker gott för att blåsa av även ett Thule från taket! cool.gif

• surferboy

Medlem
    10 januari, 2003 vid 22:29

Vi säljer snygga blåa med North-Sails i vit text. Det är rörisolering inuti och ett överdrag i blått nylonväv med vitt North-Sailstryck. Håller i alla väder. Mina ser fortfarande fräscha ut efter ett års hårt användande.
    Öppning i nederkant med kardborrefästning. Vi tar 199:-/par. Lite roligare än bara rörisolering tycker jag… smile.gif

Beställ via ordersidan på [url=”http://www.north-sails.com.”]www.north-sails.com.[/url]

• jonasp

Medlem
    11 januari, 2003 vid 10:01

hur kommer det sig att såna saker är så dyra? (i förhållande till vad man får liksom)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 januari, 2003 vid 21:32

Sluta göra gratis reklam på denna sida Suferboy. Jag vet nog att du sitter och surfar på arbetstid men sluta försöka sälja dyra prylar när man kan få sakerna gratis.

• tabi

Medlem
    11 januari, 2003 vid 22:00

vad menar du med att få grejorna gratis?
    att köra rörisolering istället? det blir iofs gratis för mig eftersom jag kan sno det på jobbet….! smirk.gif En fördel med att jobba på ett bygge!
    Fast det e ju lite sjystare att det står typ North Sails eller nåt fränt men det e dyr text….

• surferboy

Medlem
    11 januari, 2003 vid 23:27

Och vem är du då?
    Varför skulle jag inte göra reklam för prylarna som jag säljer??? Som du kanske märkt så gör jag inga nya trådar som är regelrätta annonser men jag svarar gärna på inlägg där prylar efterfrågas. Har du nåt bättre så kan du väl kontra.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 januari, 2003 vid 16:06

Ok, jag kontrar. Ni gör redan reklam på denna sida genom att trycka på Active Sports bannern kommer man till er hemsida. Sen finns det en kategori som heter vindsurfing säljes. Där är det mer lämpligt med annonser, främst begagnat.

• dr-masse

Medlem
    13 januari, 2003 vid 08:12

He, he, ligger väl nära sanningen… Dock var min “förra” bil onödigt dyr den med… helst skulle jag vilja åka rishög men som familjefar blir prioriteringarna lätt justerade av någon slags verklighet… 🙂

Alternativet var två bilar, en bil borde vara billigare (hoppas jag!!).

GetWet verkar ju ha en raket70, den hade varit kul ända tills jag skulle fixa försäkring, nuvarande premie är tillräckligt sur.

Surfa På!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Lastbågar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.