Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lätt bästa dan på länge?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 december, 2003 vid 19:00

nejdå..han behövde bara avbryta en utav dem fetaste höst dagarna,segling i solsken o fetingtryck i 4.4at, lånt mellan vågorna osv…hehe

Men det e klart det e lugnt, inga sura miner här inte!
    jag fick ju 5 timmar idag, colleman e oxå nöjd som fän.

Han lånade ju min Tiga bräda idag, han blev ju helt tokig över skillnaden.

• ian

Medlem
    27 december, 2003 vid 22:26

hehe… ja jävlar va jag rippade med min rakbladsvassa bräda o 5.3 wink.gif bifogar en bild på skönheten

• ian

Medlem
    27 december, 2003 vid 22:27

en till, brädan verkar va för lång för fenan hehe

• cambo

Medlem
    28 december, 2003 vid 15:17

Ja igår blev det några repor dragna på vattnet även upp norr om GBG. Men inatt slog det väl alla rekord. Lokala kustbevakningen hade 37! m/s i jämn vind ett tag. Det hade vart något.

• karapp

Medlem
    28 december, 2003 vid 15:30

Ja bra som fan var det igår, toknöjd är jag!
    Synd bara att jag var tvungen att vara tillbaka i gbg vid 2tiden så det blev bara halvdag för min del, ioförsig räkte det nog för jag märkte att jag hade en schyst blåtira när jag kom upp på land cool.gif
    Satte masten i botten en gång efter ett kastfall och fortfarande ikrokad blev hängandes en bit över vattnet, som tur va höll masten! Ska nog ta med hjälmen till nästa gång!

Skickar med min enda bild från igår, när rambo, colle och jag riggar fortfarande helt ensamma!
    Och när kommer dina bilder rambo?

• markram

Medlem
    28 december, 2003 vid 19:31

Fint var det absolut!
    Ian & Co : Ni kände inte igen mig när jag mötte er i f-bäck? (det var jag som hade en slalombräda som ”passagerare” i en vit 745à.
    Nåja träffade på en annan snubbe som visade vägen till Torkelstorp, passade bra att surfa där med nyläkt finger och Julmats-ångest.
    Bra tryck i 6.0 emellanåt var det. Tackar Torbjörn (var det det du hette?) för guidningen.
    Det blir helt klart surfing runt nyår eller vad säger ni? cool.gif

• niklas_s

Medlem
    28 december, 2003 vid 19:45

de ska ju bli minusgrader å grejjer. men ja e så GRYMMT sugen på å komma ut igen me 5.0an å vågbrädan. då SKA frammåten sitta.

• ian

Medlem
    28 december, 2003 vid 19:50

så det var du, jag satt i baksätet o såg inte riktigt vem det var, kastade in gps:en under riggdäcket o tänkte att du skulle få reda poå var den var på något sätt, hmm… måste nog börja tänka i tid i fortsättningen.

• ian

Medlem
    28 december, 2003 vid 20:04

mm… vil också ha en vågbräda o femnollvind så sitter nog framåten snart ska du se

• s

Medlem
    29 december, 2003 vid 10:34

Yo!

Ni drog till Lejet era rackare. Själv droppade jag in i Askimsviken vid 12-tiden. Vinden var fin, lätt överriggad 5.7 i drygt två timmar blev det. Sedan hem för ett värmande bad och lite het glögg (oj, vad det snurrade då socker och alkohol pumpade ut i blodet).

Bifogar bild, se även min Surfdagbok.

/Staffan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lätt bästa dan på länge?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.