Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lattor till north rhino ?

• lattor till north rhino ?

Publicerad av nn4an_mike på 27 januari, 2005 vid 02:24

tjena hej …
    Jag har just köpt en beggad North Rhino 12 m2 och så visade det sig att en av lattorna ( de två kolfiberstavarna på vardera sida ) var knäckt. Min fråga lyder: vem i sverige säljer sådana här lattor och hur mycket kostar de ?

// Micke

anonym-anvandare svarade 20 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • cdaa

Medlem
    27 januari, 2005 vid 06:17
  • chrille

Medlem
    27 januari, 2005 vid 07:25

Du kan använda precis vilken typ av latta som helst. Ta en latta från ett gammalt vindsurfingsegel och kapa till rätt längd. Glasfiber eller kolfiber spelar ingen roll överhuvudtaget.
    Jag har säkert nåt gammalt segel fullt med lattor om du inte hittar ett.
    /Chrille

• eddie

Medlem
    27 januari, 2005 vid 18:50

Du hittar ngn watski-butik eller ngt likn i Gbg. De säljer nog lattor i olika bredder som kan kapas till rätt längd

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2005 vid 20:44

Du har mail micke jag bor i götet och har lattor som suttit på windsurfingsegel.
    /Pär-Anton

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lattor till north rhino ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.