Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lättvindsbräda!!?

• ninoh

Medlem
    28 september, 2007 vid 18:53

tack för alla svar! alltid kul att läsa.. det lutar åt en session eller 666ext för mig. kommer antagligen inte att köra vågor på ett bra tag, och isfl inte i första hand.. vill kunna ha kul med brädan.. och vill ha en twintip utan att gippa o grejer 😉 ge mig ett sjukt bra prisförslag på nån av dom två brädorna.. jag vill köpa.. en billig 😉 eller inte..

• klubben

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:16

Har också spanat på en 666EXT och e sjukt sugen på att testköra den, hade även tänkt att ha den som medelvindsbräda då man vägen knappa 100 pannor, ingen som vet vart man kan få provat en i Gbg området?

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:36

Ask Milkman, he is the nobile dude to talk to.

• cortex

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:03

Om man vill testköra Session 141 så är det bara att höra av sig till mig så fixar vi det.

Maila på kaj”snabel-a”kajtech.nu eller ring på 0708-306020.

/Kaj(Tech)

• eklov

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:02

synd att denna brädan enbart kom ut i begränsad upplaga.. annars är den ett utmärkt alternativ både som lättvind och hårdvind….

• skejtar_henke

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 06:28

ser ju jätteskön ut

• gh0st

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 17:22

Är det LFs Luxury kit du har på brädan?

• eklov

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 18:08

@gh0st 421364 wrote:

Är det LFs Luxury kit du har på brädan?

kan inte säga mer att den brädan satt sina spår både på öland och i dalen, kan kanske hålla med om att scubaSam missade ngn liten detalj på designen. men shapen är 100% rätt!

• gh0st

Medlem
    11 oktober, 2007 vid 20:38

Ja det kan jag tänka mig. Har för mig att jag sett den brädan någon gång på nån strand.

• milkman

Medlem
    13 oktober, 2007 vid 06:21

Här är några på Kiteforum som tycker till om 666EXT:n

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2342783&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Både ris och ros. Pads/strapsen funkar för de flesta men jag tycker det finns bekvämare. Men med dojjorna på är dom riktigt bra för mig. Har en 139 kvar från förra året till bra pris.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lättvindsbräda!!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.