Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lättvindskite

• sourra

Member
    2 augusti, 2009 at 00:04

Jag blir fan sugen på den där nu (kiten, inte grannen). Tur man är skadad så det är lätt att motivera oköp.

• skejtar_henke

Member
    2 augusti, 2009 at 10:54

Sjukt fin kite är det….. Bra skönt jämt drag och jätteskön att köra freestyle med. 😉

• svinet

Member
    2 augusti, 2009 at 11:14
    sourra;563313 wrote:
    Jag blir fan sugen på den där nu (kiten, inte grannen). Tur man är skadad så det är lätt att motivera oköp.

🙂 Nu har intresset vaknat.

• svinet

Member
    2 augusti, 2009 at 11:15
    skejtar_henke;563384 wrote:
    Sjukt fin kite är det….. Bra skönt jämt drag och jätteskön att köra freestyle med. 😉

Precis!! Goa grejor

• rusiak

Member
    2 augusti, 2009 at 12:28

Martin,

går det att fristyla me kärringa? Har letat efter en tant med “Bra skönt jämt drag och jätteskön att köra freestyle med”, jag tar na i så fall.

//Alex

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lättvindskite

You must be logged in to create new discussions.