-
lättvindsmonster?
Efter att ha bomkört tre dagar i rad och kommit fram till 4-4,5m/s är jag sjukt less.. Vilka lättvindsalternativ finns det numera? Är det dunderfoil på 22kvm som gäller? Eller nån stor bow? … uuuuhhhhhh….
men tycker jag kan ha jäkligt kul med min 15 i 5-6m/s och ändå göra en del trick och så när man har tur och lyckas jobba upp ett konstant drag i draken. Och då slog mig, borde det inte gå att göra med en ännu större drake? Typ 20-25? Jag har alltid varit emot större drakar än 16 men det kanske går ändå?
kiteabstinensen har de senaste veckorna laggt sig på en helt ny, väldigt obehaglig nivå. Aldrig upplevt sån AT förut som du, därav mitt desperata inlägg.tänker ABSOLUT INTE UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER byta ut min 130×40 bräda emot nån jäkla dörr (dörr = även morderna lättvindsbrädor jag absolut inte har någon erfarnhet av som somliga propagerar för)
Någon som har erfarenheter eller tips på monstermodell?? Det dåliga är jui att dom kostar så satiskt när de börjar bli stora, sen är det ingen som vill köpa aset när man är less på den för att den är för tråkig. Ungefär som en stadsjeep…
Logga in för att svara.