Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Lättvindssegling
Taggad: racing
-
Lättvindssegling
jlhp svarade 8 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 23 Svar
-
Tack! Intressant:-)
De verkar ha köp och sälj på några Facebook sidor, den närmaste i Tyskland såvitt jag kunnat begripa hittills. Finns det någon möjlighet att få tag i en div ll:a på närmare håll tro?
Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.
-
@jlhp 739694 wrote:
Tack! Intressant:-)
Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.
Japp! Jag håller i sakta mak på att renovera en gammal Tornado till seglingsbart skick.
-
Fint, kul (både att det finns någon mer intresserad och Tornadoprojektet)! 🙂
Ska den ligga här på Slalom, speed & racing eller på allmänna forumet?
-
Hej!
Ta kontakt med Jonas Davidsson Vitell, (finns på fb), han bygger prototyper av div 2 brädor och ska segla den klassen parallellt med konaone!
/Per -
Hej!
En fråga. Tävlas det i div 2 eller raceboard i Sverige eller är det kona som gäller?
/gustav -
Än så länge är det bara kona som kör entyps tävlingar, Stockholm och Skåne har man cup’er, men det har nog gått mot att nån klubb kört blandade brädor
Raceboard/formula/kona, körs visst liknande tävlingar i Danmark med kona/formula/slalom/raceboard tror jag!
/Per
Logga in för att svara.