Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lättvindssegling

Taggad: 

• jlhp

Medlem
    17 juni, 2016 vid 20:02

Tack! Intressant:-)

De verkar ha köp och sälj på några Facebook sidor, den närmaste i Tyskland såvitt jag kunnat begripa hittills. Finns det någon möjlighet att få tag i en div ll:a på närmare håll tro?

Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.

• mes

Medlem
    19 juni, 2016 vid 18:33

@jlhp 739694 wrote:

Tack! Intressant:-)

Finns det något intresse av en div ll tråd här på konfen? Tänker mig en allt i allo tråd med både material och seglingstips . Ev. lokala tävlingar osv.

Japp! Jag håller i sakta mak på att renovera en gammal Tornado till seglingsbart skick.

• jlhp

Medlem
    22 juni, 2016 vid 19:50

Fint, kul (både att det finns någon mer intresserad och Tornadoprojektet)! 🙂

Ska den ligga här på Slalom, speed & racing eller på allmänna forumet?

• rmz

Medlem
    26 juni, 2016 vid 11:31

Hej!
    Ta kontakt med Jonas Davidsson Vitell, (finns på fb), han bygger prototyper av div 2 brädor och ska segla den klassen parallellt med konaone!
    /Per

• gustavw

Medlem
    26 juni, 2016 vid 14:29

Hej!
    En fråga. Tävlas det i div 2 eller raceboard i Sverige eller är det kona som gäller?
    /gustav

• rmz

Medlem
    26 juni, 2016 vid 16:08

Än så länge är det bara kona som kör entyps tävlingar, Stockholm och Skåne har man cup’er, men det har nog gått mot att nån klubb kört blandade brädor
    Raceboard/formula/kona, körs visst liknande tävlingar i Danmark med kona/formula/slalom/raceboard tror jag!
    /Per

• gustavw

Medlem
    27 juni, 2016 vid 08:30

Tack per, intressant!

• jlhp

Medlem
    5 juli, 2016 vid 15:29

@rmz 739864 wrote:

Hej!
    Ta kontakt med Jonas Davidsson Vitell, (finns på fb), han bygger prototyper av div 2 brädor och ska segla den klassen parallellt med konaone!
    /Per

Tack! Kul!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lättvindssegling

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.