Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › "launcha" själv
Jag har kört med hundkroks metoden i ett par år och det fungerar utmärkt. Köpes enkelt på ÖB eller typ husvagns tillbehörs affär för en kostnad av max 30 kr. Dragkroken på bilen funkar perfekt med men då måste man ju vara på ett ställe där man får köra ner bilen på stranden eller som tidigare skrevs ha en Landrover…. Det har inte jag 🙁
Har testat detta på allt från 9, 13.5, 16 kvm och det funkar fint med alla…. (okej jag skyndar mig lite mellan draken och bommen.. ) 🙂
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › "launcha" själv
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.