Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › LBWS arrangerar SWT Slalom, Lomma 8-9 Maj
-
LBWS arrangerar SWT Slalom, Lomma 8-9 Maj
tobhed svarade 14 år, 6 månader sedan 16 Medlemmar · 33 Svar
-
Gött med boende så nära tävlingsområdet, får vi var sin lägenhet eller delar vi med flera i samma 😉
Peter S-201
-
Påminnelse, sista anmälningsdag är 1 Maj, har inte fått någon föranmälan så jag börjar bli lite orolig…
Se
http://svfslalomcup.blogspot.com
eller
http://svfslalomcup.blogspot.com
för mer information
-
Trist Klangen men många (inkl. mig själv) är bortskämda att betala på plats utan föranmälan. Dålig trend måhända med tanke på de förberedelser en arrangerande klubb har ju.
Själv har jag betalat tusentals kronor för inställda tävlingar på det glada 80 och 90-talet :-). ingen retur där inte.
Du får sätta ner din skånska fot nu Klang. VI ses förhoppningsvis i Klagan senare i år.
HD
-
Teamrider;607607 wrote:Du kan vara lugn Klangen, nu har jag betalat…
Härligt!!! Kan inte komma på vad som skulle hindra dig från att komma :-), ser fram emot att tampas i varje gipp…
-
Eftersom slalom är en ny klass och vi har en del fasta avgifter (som vi kan avboka den 1 maj) så har LBWS bestämt att vi behöver minst 8st föranmälda för att gå vidare efter den 1 maj.
Notera, om LBWS tvingas ställa in så kommer ni som redan anmält er och betalt att ersättas.
-
Klang;607619 wrote:Eftersom slalom är en ny klass och vi har en del fasta avgifter (som vi kan avboka den 1 maj) så har LBWS bestämt att vi behöver minst 8st föranmälda för att gå vidare efter den 1 maj.
Notera, om LBWS tvingas ställa in så kommer ni som redan anmält er och betalt att ersättas.
Tjena! Nu ska jag oxå bettala in! Ska bli riktigt skoj Robban, gött initiativ!
-
Jag skall på nåt outgrundligt dumt sätt jobba den helgen, så det kommer garanterat att blåsa riktigt bra!
-
6st föranmälda:
Ulf Sjöstedt SWE-8
Mats Hartwig. SWE-412
Patrick Boyum SWE-44
Alexander Ekman SWE-54
Robert Klang SWE-24
Per-Eric Lindahl SWE-239 -
Klang;609747 wrote:6st föranmälda:
Ulf Sjöstedt SWE-8
Mats Hartwig. SWE-412
Patrick Boyum SWE-44
Alexander Ekman SWE-54
Robert Klang SWE-24
Per-Eric Lindahl SWE-239Kommer om prognosen ändras till det bättre.. Just nu är det 2-4m/s syd:mad:
-
Eftersom det finns risk för ostliga vindar till helgen så har vi kollat med gänget i klagshamn angående att flytta tävlingen från Lomma till Klagshamn.
Vi kommer att bestämma oss under fredagen 7 maj och går ut med informationen här på surfzone. Ni som vill få ett e-mail skickat till er med denna information får gärna skicka ett e-mail till mig robert.klang@lbws.com.
Robert och Alexander
-
åfan, blir det tävling? trodde ni behövde 8st föranmälda.
Lycka till på tävlingen!
-
MacTS;609911 wrote:åfan, blir det tävling? trodde ni behövde 8st föranmälda.
Lycka till på tävlingen!
Jo, vi ska försöka iallafall… 🙂
Logga in för att svara.