Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS filmkväll 5/12

• LBWS filmkväll 5/12

Publicerad av suecocabron på 22 november, 2007 vid 12:07

!!! LBWS ÅTERUPPREPAR FÖRRA ÅRETS SUCCÉ PÅ GLORIAS I LUND !!!

ÄT – DRICK ÖL – KOLLA FILM – DISKUTERA SÄSONGENS ALLA HÖJDPUNKTER – OCH ALLT SOM
    NÄSTA SÄSONG SKALL BJUDA PÅ. MEN FRAMFÖRALLT – BARA TRÄFFA ALLA HÄRLIGA SURFARE !!!

NÄR
    Onsdag 5 december klockan 18:30

VAR
    Samma lokal som förra året vid Glorias innegård, eller på övervåningen om vi blir många.
    Glorias Sportbar i Lund
    St Petri kyrkogata 9
    (nära Lunds central)
    http://www.glorias.se

HUR
    Mat och dryck betalar du själv, men vi förbeställer för att underlätta för köket
    Anmäl dig (och din tjej/kille/polare) helst nu, annars senast onsdag 28/10.
    Välj något på menyn på
    http://www.glorias.se/menyn.asp

FILM
    Tanken är att vi skall visa någon surffilm under/efter middagen. Vad, har vi inte bestämt vilken än.
    Har du någon speciell film du skulle vilja se, eller någon annan idé så kontakta oss.

ÅLDERSGRÄNS
    Glorias har en åldersgräns på 20 år, men vi har fått OK på att ta med yngre medlemmar.
    Förutsättningen kommer att vara att ni inte dricker alkohol och inte spenderar tid i pub-lokalen.

ANMÄLAN
    Gå in på http://www.lbws.com. Där kommer mer info inom kort! Anmälan senast den 30/11.

alexasu svarade 16 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • simpa

Medlem
    22 november, 2007 vid 12:50

18-19 får inte supa med andra ord? 😮

• klang

Medlem
    22 november, 2007 vid 15:59

!!!Gött mos, äntligen!!!

Har väntat på detta hela året, detta är ju festen med stort F!

Härligt jobbat, stort tack till Jon och Mårten. Ses där

Förresten, jag tror rätt datum skall vara 28/11, och skicka er anmälan till adolfsson.jon@gmail.com.

• wind-lover

Medlem
    22 november, 2007 vid 19:49

@suecocabron 430055 wrote:

ÅLDERSGRÄNS
    Glorias har en åldersgräns på 20 år, men vi har fått OK på att ta med yngre medlemmar.
    Förutsättningen kommer att vara att ni inte dricker alkohol och inte spenderar tid i pub-lokalen.

Yeeeeeeees 😉

• surfslusken

Medlem
    23 november, 2007 vid 06:04

@wind-lover 430124 wrote:

Yeeeeeeees 😉

Va “Yeeeeeees”ar du om??? Läste du inte ända till:

“Förutsättningen kommer att vara att ni inte dricker alkohol och inte spenderar tid i pub-lokalen.”

Dvs INGEN sprit till 14isar!
    Dessutom e de faktiskt rökförbud på krogen i sen lååångt tillbaka!

Så de e väl snarare jag som ska säga: Yeeeeeeeeeees! In your face Neeeaaaaa!!!!!:)

• styret

Medlem
    23 november, 2007 vid 07:48

kan man hänga på även om man itne är medlem?

• klang

Medlem
    23 november, 2007 vid 07:52

@styret 430192 wrote:

kan man hänga på även om man itne är medlem?

Du får väl se till och övertala en LBWS medlem att bjuda in dig :-).

Styret, du är varmt välkommen, om inget annat som ett stort tack för din fina insats i somras som funktionär under tävlingarna.

• klang

Medlem
    23 november, 2007 vid 07:56

@surfslusken 430183 wrote:

“Förutsättningen kommer att vara att ni inte dricker alkohol och inte spenderar tid i pub-lokalen.”

Så de e väl snarare jag som ska säga: Yeeeeeeeeeees! In your face Neeeaaaaa!!!!!:)

Hahaha… surfslusken, keep on going, love your work! Tack för att du förgyller vår tid på konfen.

Jag tycker det snart är daxs att fixa ihop en “The best of Surfslusken”.

• tobhed

Medlem
    23 november, 2007 vid 10:43
    Klang;430193 wrote:
    Du får väl se till och övertala en LBWS medlem att bjuda in dig :-).

Styret, du är varmt välkommen, om inget annat som ett stort tack för din fina insats i somras som funktionär under tävlingarna.

Jag vill nog också komme, men jag var ju inte direkt duktig på att vara funktionär som du kanske minns Klang 😉 Dock kanske det hjälper om jag lovar att bli medlem nästa år (ohh vad du ska få pisk i KM på din hemmabana nästa år)

• klang

Medlem
    23 november, 2007 vid 11:10

@tobhed 430217 wrote:

Jag vill nog också komme, men jag var ju inte direkt duktig på att vara funktionär som du kanske minns Klang 😉 Dock kanske det hjälper om jag lovar att bli medlem nästa år (ohh vad du ska få pisk i KM på din hemmabana nästa år)

Jo, du var rätt kass som funktionär :), så det fungerar ju inte. Men jag kan ju som stolt LBWS medlem ta med mig en kompis, så jag fyller gärna min kvot med dig.

• wind-lover

Medlem
    23 november, 2007 vid 11:44

@surfslusken 430183 wrote:

Haaaaaaaaahahaha !!! Men varför tror du JAG skulle göra nått sånt? Jag är ju din lilla ängel u know!!
    😉

• styret

Medlem
    23 november, 2007 vid 12:00

men vilket datum är det då? 5:e eller 28:e?
    ska bara cleara med frugan också…

• gnutten

Medlem
    23 november, 2007 vid 12:05

Gött med film!

5/12 är det.

Anmälan är:
    “senast onsdag 28/10” och “senast den 30/11″…. 😮

• snaffe

Medlem
    23 november, 2007 vid 16:16

Eee, va kostar en groggjävel på Glorias och vad ska man ha för skor? Dom verkar ju försvinna väldigt lätt.

• klang

Medlem
    23 november, 2007 vid 16:43

@snaffe 430256 wrote:

Eee, va kostar en groggjävel på Glorias och vad ska man ha för skor? Dom verkar ju försvinna väldigt lätt.

Har hört att SWEDISH groggs kan vara rätt dyra… 🙂

• naish

Medlem
    23 november, 2007 vid 17:47

Eyyy.. 20+ annars får man inte dricka sprit? Va det för jivla hitte po? E man myndig som e man förfan haha!! Jag hade gärna kommit är dock 18 och vill supa med el_duderino

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS filmkväll 5/12

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.