Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS Klubbmästerskap!!!!!!

• suecocabron

Medlem
    14 september, 2009 vid 20:27

Hoppas prognosen ändrar sig. Kollade på windfinder och det såg käs ut..

• klang

Medlem
    16 september, 2009 vid 07:40
    suecocabron;576015 wrote:
    Hoppas prognosen ändrar sig. Kollade på windfinder och det såg käs ut..

Svårt att göra prognoser på såpass lång tidshorizont, så det kommer ändras sig till det bättre ska ni se…

Vi har lagt upp information på hemsidan: http://www.lbws.com/(gzoa312cbfltbrmltutqal45)/Default.aspx?sID=clubcompetitions

• alexxx

Medlem
    17 september, 2009 vid 09:23
    Klang;576360 wrote:
    Svårt att göra prognoser på såpass lång tidshorizont, så det kommer ändras sig till det bättre ska ni se…

Vi har lagt upp information på hemsidan: http://www.lbws.com/(gzoa312cbfltbrmltutqal45)/Default.aspx?sID=clubcompetitions

Snyggt jobbat Klang!
    Har ansökt om en sydvästlig vind runt 15 m/s till lördagen!

• thomas-althin

Medlem
    17 september, 2009 vid 10:03

Om man vill vara “member-of-a-day..” hur göra då?
    Hörde nåt om tillfälig medlemskap á 150:- ( Bättre pris än Tobbes..)
    Jag vill oxå vara med å leka!

• kinetic

Medlem
    17 september, 2009 vid 10:18

Alexxx: Har du beställt samma vind som jag:-)? Fast jag gjorde en tilläggsbeställning oxå, bad om lågvatten*hehe*. Det ser hyffast ut iaf för kommande vecka helt klart, får hoppas prognoserna står sig…

• gnutten

Medlem
    17 september, 2009 vid 11:38

Har lagt in ett vindtilläg på +5 m/s, dvs så vi kommer upp i en sådär 20 m/s… Hoppas det är OK med era raceprylar 😉

• kinetic

Medlem
    17 september, 2009 vid 14:15

Gnutten. Nice:)! Då får se fram emot att äntligen få damma av våra 6.8 segel*haha*…Nä då, men blir det så mycket vind som du beställt o det är “platt” så kan ja förhoppningsvis hantera mitt 5.7, har haft det i 3 år snart o det e fortfarande kartongnytt*haha*…Skulle det inte gå får jag gå på plan B: Kartongnytt 5.2 oxå sen 3 år, o om som en sista utväg finns plan C: Ett hederligt gammalt ART Speed Pro 4.5*hehe*..

• klang

Medlem
    17 september, 2009 vid 17:49

— Beslut fattat av LBWS styrelse —

Det kostar 150 kr för er att vara med, som är ännu inte är LBWS medlem, men som vill vara med på årets sista slalomtävling…

Välkomna…

Glöm inte att följa LBWS hemsida dagarna innan. Det är inte omöjligt att vi flyttar på tider/dagar för att optimera vindstatistiken…

• alexxx

Medlem
    25 september, 2009 vid 05:37

Hmmmm! ser lite dåligt ut med vinden. Vi beslut i kväll/eftermiddag om vi kör eller inte. Så följ denna tråden eller lbws hemsida ang start!

Ha de!

• tobhed

Medlem
    25 september, 2009 vid 13:06

Lördagen ser kass ut, söndagen bättre men verkar vara svårt läga rent generellt

• klang

Medlem
    25 september, 2009 vid 14:51

Beslut taget, vi kör INTE på lördag. Eventuellt kör vi söndag 27/9

Beslut tas lördag eftermiddag (26/9), så håll utskick

• s19

Medlem
    25 september, 2009 vid 16:34

så håll utskick

Hehe… Klang, vad är det nu för reklam du vill att vi ska hålla? 😉
    On tops senaste utskick? 😛

Drygve

• teamrider

Medlem
    25 september, 2009 vid 17:54

Jag tycker att vi kör på FRVs prognos och kör en vågtävling vid Sandhammaren på söndag.

By the way, jag har inte fått nått utskick än. Är du sur på mig Klang eller är jag bara särbehandlad?

• skarabe

Medlem
    25 september, 2009 vid 18:06
    Klang;578641 wrote:
    vi kör INTE på lördag.

Fan åxå. Då blir det fika med svärföräldrarna i morgon för min del istället..

• teamrider

Medlem
    25 september, 2009 vid 18:08
    skarabe;578676 wrote:
    Fan åxå. Då blir det fika med svärföräldrarna i morgon för min del istället..

Jag facebookar denna till EVA eller 500:- på mitt konto asap

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS Klubbmästerskap!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.