Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS Klubbmästerskap!!!!!!

• skarabe

Medlem
    25 september, 2009 vid 19:28
    Teamrider;578677 wrote:
    Jag facebookar denna till EVA

Visst, gör det…om du vill ha bananer i avgasröret på din buss för resten av ditt liv.

• klang

Medlem
    26 september, 2009 vid 15:37

Vi kör imorgon, söndag 27/9.

Däremot flyttar vi fram registrering/skepparmötet till 12.00.
    Vi ses vi klubbstugan 🙂

• skarabe

Medlem
    26 september, 2009 vid 19:30
    Klang;578828 wrote:
    Vi kör imorgon

Hmm, det är inte så att ni möjligen missat och läst måndags prognos istället för den i morgon?

• klang

Medlem
    26 september, 2009 vid 23:28
    skarabe;578878 wrote:
    Hmm, det är inte så att ni möjligen missat och läst måndags prognos istället för den i morgon?

Det finns en liten möjlighet till vind, den tar vi… självklart är det stora prylar som gäller…

• skarabe

Medlem
    27 september, 2009 vid 07:54

För lite vind för mig.
    Hoppas ni kan köra!

• tobhed

Medlem
    27 september, 2009 vid 08:26

Jag är hemma med mina sjuka barn, släpper fram ungdomarna Paddy & Klang istället och satsar mina slantar på dessa pågar.

• skarabe

Medlem
    27 september, 2009 vid 16:47

Om jag förstått det hela rätt blev det inga tävlingar idag. Nån särskild anledning att vi inte kör i veckan – tex i morgon (även om det är i senaste laget att annonsera det nu, det inser jag)? Jag kan förstå att man försöker hålla andra tävlingar på helgerna då många reser långt, men ett KM – då borde man kunna köra när som! Det är säkert inte fler som sitter fast på jobb än vad det är som är uppbokade på helgen..

Vad bestämde ni?

• alexxx

Medlem
    27 september, 2009 vid 17:06

Nja i dag blev det ingen vind! Vi flyttar fram till nästa helg istället!!!!!!!!!!!!!
    Tyvärr så e kvällarna för korta denna årstid för att hinna lägga banan å sen köra ut å hämta bojarna igen. Nästa år blir det KM tidigare på året just för att kunna köra vilken dag som helst.
    Så vi hopps på vind nästa helg!

• alexxx

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 16:55

OK det ser grymt bra ut till helgen!
    Tanken e att vi kör på lördag, skepparmöte KL 1200 vid stora parkeringen i Habo.
    Tävlingen e alltså flyttad till Habo
    Skulle det skita sig så ser ju även söndagen bra ut, men vi satsar på lördag.
    Tyvärr så kommer inte Speed eliten så i år e det helt öppet i toppen!

• joth

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 18:35

Hoppas bara att vattnet stannar kvar. Skall ju bli ssv vind mellan 10 och 16 m/s så surf blir det nog men torrsurf e inget kul ;-).

Hoppas på att kunna ta några pb också. Brukar bli väldigt platt på den vindriktningen.

Kommer att vara nere vid 10 tiden och rigga.

• skarabe

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 18:43

Skit. Tveksamt om jag hinner vara med. Ska iväg på eftermiddagen.. Får väl trösta mig med inbillningen att jag ändå inte haft en chans då Habo inte direkt gynnar oss med vågbrädor..

• kinetic

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 19:53

Mja…Hoppas snarare att det är lågt vatten, gärna så man får gå ut typ 100m innan det ens är att tänka på att köra, för DÅ lär revet klippa allt vad vågor heter o det kommer va riktigt platt…

Joth: Om du vill låna en komplett camber-rigg (ja kommer förmodligen köra 6.2) i “valfri storlek” så hojta (5.2,5.7 samt 2st 6.8…):grin:

Det tråkiga e att vädret lär var piss, kallt o regnigt, men man kan inte få allt:grin:

• joth

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 08:28

David, jag ser så illa… amber … lambi … cami … aaa cambers … Sånt fusk använder inte jag. Här skall seglas med finfin nocam rigg.

Ställ upp i Slalomen så skall du få pisk 😉

• kinetic

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 15:13

Ojoj…Kollade proggen precis…Syd vridande mot sydväst…Lågt vatten (typ 20-30cm under normalt), då kan det bli riktigt bra…Hoppas-hoppas…

Joth: Ja känner en duktig optiker, kan säkert ordna specialpris*haha*:)

• snaffe

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 18:47

Jag tycker ni är lite mesiga!! Lägg banan utanför revet eller i Lomma så blir det inte bara den med bäst prylar som vinner. Nä kör lite slalom alà Pozo istället och lär er gippa utanför plakedammen:)

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing LBWS Klubbmästerskap!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.