Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lefkas Grekland

• Lefkas Grekland

Publicerad av nickelino på 15 maj, 2003 vid 20:02

ska ner till lefkas i grekland i två veckor snart och segla hoobiecat, har hört att dom har några riktigt shyssta kitespots. Någon som varit där och kan tipsa om spots och om man kan hyra eller om det finns nån skola el liknande?

nisse

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • stusse

Medlem
    16 maj, 2003 vid 21:47

aight surferdude yao feta winds där nere….vilken vecka skulle du sticka nu igen? ses! /Sebbe

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2003 vid 08:11

Var i lefkas 2-14 juni och kunde kita varje dag på milos beach mellan kl 14-18, rekommenderas

• annas

Medlem
    8 juli, 2003 vid 12:09

Var det bra för kite? Sandstrand och schysst med vind? Hur tar man sig dit enklast?

• snygging

Medlem
    8 september, 2003 vid 11:45

Lite sen här men, japp jätte fin sandstrand, lite undervattensklipper på sina ställen men inget störande, inte långgrunt. Man kunde köra 12-16 kvadrat. Vänlig personal med kite instruktör, jag lärde mig höjda där, var tvungen då det var onshore. Lefkas stad och förbi 10 min (på vespa) och sen var du där.
    Dvs nordvästra delen. juni-juli tror jag det är vindsäkrast. Vi hyrde bil första dagen och körde dit sakerna och körde därefter vespa de andra dagarna.
    När vi var där så hade grekerna något mästerskap.
    Maila pierre.mansson@iqsolutions.se om du vill ha mer info

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2004 vid 22:00

jag har också varit å kiteat på milos beach ligger upp mot lefkada (huvudstaden) va jättebra på sommaren iallafall. stranden omges av höga berg och det blåste alltid upp där på eftermiddagen runt 14-15 tiden

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lefkas Grekland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.