Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lefkas Grekland – bra surfing men dåligt drag?

• Lefkas Grekland – bra surfing men dåligt drag?

Publicerad av nikasp på 30 juni, 2006 vid 06:56

Hej!

Första inlägget. Tänkte ta upp vindsurfing igen efter ca 16 år. Körde på två somrar som glad amatör på den tiden.

Jag tänkte sticka iväg för en vecka med instruktion och har kollat på Wildwind på Lefkas. Det är på sydostkusten och heter Vassilikas. Nån som varit där och vet om det är kasst på kvällarna pga att det är så litet?

Vi kommer att bo på Club Vass eller Wildwinds egna (är väl mer seglare där). Hela klabbet med flyg från Sthlm kostar under 8000 (utrustning, instruktion, sele och boende).

FYI: jag är 34 med flickvän (som inte följer med) :). Polarna är i samma ålder utan gf . Obs!

nikasp svarade 18 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • nikasp

Medlem
    30 juni, 2006 vid 11:11

Jag hittade en hel del om Lefkas men mest om stan och Nidri och lite skrivet om party. Nån som vet om det är halvdött på kvällarna?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lefkas Grekland – bra surfing men dåligt drag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.