Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lefkas sommarsäsong

• jeppepeppe

Medlem
    11 maj, 2012 vid 13:14

Kolla clubvass.com, en av uthyrarna i Vassiliki. Vassiliki var schysst när jag var där, men det är tio år sedan…

• parmezzan

Medlem
    11 maj, 2012 vid 15:10
    Jeppepeppe;688316 wrote:
    Kolla clubvass.com, en av uthyrarna i Vassiliki. Vassiliki var schysst när jag var där, men det är tio år sedan…

Tack så mkt!

• tim-eriksson

Medlem
    11 maj, 2012 vid 17:01

Åker dit 4 juni, vindstatistiken ser okej ut! Tror jag får köra 3-4 dagar av 7 med ok tryck (5.0 eller mindre)

kostar 140 euro ca att hyra grejer, 100% kolmaster, nya segel, nya brädor osv. Helt ok ;)! (pris, lågsäsong)

• electric

Medlem
    11 maj, 2012 vid 22:40
    Tim.Eriksson;688327 wrote:
    Åker dit 4 juni, vindstatistiken ser okej ut! Tror jag får köra 3-4 dagar av 7 med ok tryck (5.0 eller mindre)

Betr Vassiliki tror jag du får köra 7 dagar av 7 den tiden på säsongen … kanske inte alltid med 5.0, men i alla fall med 6.0 eller mindre. Vind varje dag från ca kl 14 till ca 19; det är i alla fall min erfarenhet av några gånger jag varit där. Plattvatten (eller småchopp) visserligen, men vinden är ju trots all det viktigaste.

/Lars

• planing

Medlem
    12 maj, 2012 vid 06:24

Jag var i Vassiliki i tre veckor för ~4 år sedan.

Jag hyrde utrustning av Club Vass, och då fick jag även låna MTB och vara med på kurserna som hölls av riktigt duktiga grabbar. Stora delar av den brittiska freestyle-toppen bodde där nere, och det var dom som höll kurserna.

MTB var ett bra komplement på förmiddagarna, i väntan på vinden. Club Vass hade typ 8 kartor över MTB-leder. Riktigt välordnat!

Byn i sig tröttnade jag dock på efter en vecka. Det var lite dåligt utbud. Men bra vindsurf!

• parmezzan

Medlem
    13 maj, 2012 vid 16:57

okej schyyst, låter lovande för kommande sommarsäsång, men finns det andra surf spots?

• planing

Medlem
    13 maj, 2012 vid 17:24

Jag tycker att Naxos är ett trevligare ställe. Jag sticker säkert ner dit några veckor i år oxå. Kolla min reserapport här:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=75716&highlight=naxos

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lefkas sommarsäsong

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.