Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lejet i morgon

• haze

Medlem
    20 juli, 2009 vid 07:13

Kört tre timmar. Nu kaffe och vila sen i vattnet igen, Tyvärr inga vågor men platt är det i alla fall..

• gonzo

Medlem
    20 juli, 2009 vid 07:47

fan det va fint 0545 i läjet inga vågor men ligga å leka lite på plattvattnet, blir väl lite vila nu sen e det väl dax att köra igen

• eliasp

Medlem
    20 juli, 2009 vid 12:11

vindar på gött nu så drar mig neråt

• stor-dansken

Medlem
    20 juli, 2009 vid 13:35

Precis varit nere i lejet, väldigt mycket up och ner. med en massa tokar som inte borde få kita. Det e helt sjukt så mycket plats vissa kräver för att inte skada andra och andras utrustning 🙁
    Det va helt galet med krockar och ihoptraslade kites idag. Att det ska va så svårt at ge andra kitare bara lite plats e helt otroligt.

• gonzo

Medlem
    20 juli, 2009 vid 17:44
    Stor dansken;560373 wrote:
    Precis varit nere i lejet, väldigt mycket up och ner. med en massa tokar som inte borde få kita. Det e helt sjukt så mycket plats vissa kräver för att inte skada andra och andras utrustning 🙁
    Det va helt galet med krockar och ihoptraslade kites idag. Att det ska va så svårt at ge andra kitare bara lite plats e helt otroligt.

fasen det var hur fint som helst, vinden stabiliserade sig vid 2 tiden,
    men det med massa konstigt folk som inte borde kita det märkte jag inte av det va väl det sista det va lite trångt längst in men det va ju bara att höjda upp å köra där det inte är så trångt läjet är ju stort

• haze

Medlem
    20 juli, 2009 vid 18:32

Nääää sluta kör i Läjet.Lämna henne åt mig!!!

• stor-dansken

Medlem
    20 juli, 2009 vid 20:31

klart att det blev bättre vid 2 tiden jag lämnade ju lejet 13:50 för jag orkade inte med allt krockande och stökande mer. men nu har jag fått mig ett mycket fint kvälls åk med lite mer vind och inte så mycket folk 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lejet i morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.