Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lejet idag
-
Hardcore? Det hade ju lagt sej när ni stack ut. Ni skulle vart ute när Gurra och jag drog ut vid 05-snåret. Då blåste det PUNG! 🙂
-
@Lars_K 490276 wrote:
Hardcore? Det hade ju lagt sej när ni stack ut. Ni skulle vart ute när Gurra och jag drog ut vid 05-snåret. Då blåste det PUNG! 🙂
Pjaaa…vet inte om man kan säga att vi missa nåt, vidöppen 3,7a o 3meter+ bryt i 2 timmar duger gott som start på dan! 🙂 Ja va på gång vid 06 rycket men ryggen ville ta igen sej en timme till innan ja fick dra iväg till Lejet. Va visst nån som körde 3,2a samtidigt o tyckte de va kämpigt.
-
Visst faen blåste när man kom ner 0630 däremot blev man blåst på vinkel, apdrag i 4.1……………
F
-
Tack för bilderna Fredrik. Man kan alltid lita på att du ger oss det vi vill ha. Här kommer några av mina bilder.
-
De e ju bara en sann entusiast/galning som ligger och hundsimmar i grov brytande sjö, med kameran över huvudet o me drivande prylar under uppsikt, för att leverera såna dogma bilder, hahaha fan va galet skönt! keep it up, och tack för lånet av segel.
F
-
FJ69;490361 wrote:De e ju bara en sann entusiast/galning som ligger och hundsimmar i grov brytande sjö, med kameran över huvudet o me drivande prylar under uppsikt, för att leverera såna dogma bilder, hahaha fan va galet skönt! keep it up, och tack för lånet av segel.
F
Varsågod. Jag lånar alltid ut segel till folk i sjönöd 😀 Jag önskar att jag kunde levererat fetare bilder på känslan av att vara där ute idag men det var som du skriver lite klurigt att ligga där med prylar i vattnet och de vågorna vi nyss sett.
Jag gillar denna bild du tog på mig. En bottensväng Ola H. kan drägla över. Jag lärde mig den efter alla filmer jag sett från Maui :grin::cool2::tongue:
-
Najs med bilder! Men hörru Gurra. Ska det va en bottensväng måste det väl finnas en våg, eller? 😉
-
Haha, sant. Men det kommer en feting strax till höger i bild men otursamt nog kom den inte med ; )
Trevligt att du kom ner och gjorde mig sällskap. Roligt att se att det finns fler störda individer. Du måste ju gått upp redan kl 03:30?
Pssst, enligt dig är väl den vågen gubbhög : ) Allt är ju relativt.
Logga in för att svara.