Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lejet imorgon lördag

• djevulen

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:52

jag,,11,00 även snygging å lite annat löst folk(om det inte regnar)

• stebe

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:54

Jag.. om det inte regnar för mycket

• yann

Medlem
    30 november, 2007 vid 16:57

Jag kommer nog. Ska bara surfa lite på morgonen först. Secret spot early bird dawn patrol! Du vet var!

• rusiak

Medlem
    30 november, 2007 vid 19:49

@Mat 431714 wrote:

Vem??? När??

/Mat

Tja!

Sticker nog ut efter lunch! Kan ju bli klockrent, vridandes från S till SW. Men ser ju skit ut me allt regn!

//löx international

• sbjorne

Medlem
    30 november, 2007 vid 20:49

Enl DMI ser det ut som väldans mycke so….. först framåt 16 vrider det…

• virena

Medlem
    30 november, 2007 vid 20:58

SW lejet aaaaaaa avis maste jag saga. Ja, ja lagunen i cumbuco far val duga imorn.

Ha de gott, Virre

• haze

Medlem
    1 december, 2007 vid 01:21

Vägra regn.. Om det inte regnar kommer jag ut på vattnet annars så hånar jag er från bilen 😉

• djevulen

Medlem
    1 december, 2007 vid 08:04

jag vaknade precis å kom på att jag stannar nog isängen,,,vilket j-vla väder ,vill inte ens släppa ut byrackan

• mat

Medlem
    1 december, 2007 vid 08:30

@djevulen 431828 wrote:

jag vaknade precis å kom på att jag stannar nog isängen,,,vilket j-vla väder ,vill inte ens släppa ut byrackan

SO (148 grader) och rätt mycket regn 🙁
    Kommer kanske efter lunch om det ser bättre ut annars kanske imorgon.

/Mat

• sourra

Medlem
    1 december, 2007 vid 09:55

En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.

• rusiak

Medlem
    1 december, 2007 vid 12:30

@sourra 431846 wrote:

En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.

S#%an, går oxå på er linje. Vore det inte för hög feber och allmän klenhet hade jag nog stuckit ut o rekat. Inget regn o bra svaj i granarna här på gatan…

• wakenils

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:28

@sourra 431846 wrote:

Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
    Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!

Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?

• kalina

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:52

@WakeNils 432258 wrote:

Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
    Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!

Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?

Yo! Jag är ledig på onsdag och dååå ska det köras =) När kommer du ner? kohagen ?? // Kalina

• mat

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:57

@Kalina 432267 wrote:

Yo! Jag är ledig på onsdag och dååå ska det köras =) När kommer du ner? kohagen ?? // Kalina

ska oxo eventuelt köra lite på onsdag förmiddag. Kan bli mellan 9.30 och 11.30.

/Mat

• wakenils

Medlem
    3 december, 2007 vid 20:58

sticker nog vid lunchtid, får ta o lura med någon som inte bryr sig om regn eller inte kollat prognosen…
    kohagen blir nog kanon!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lejet imorgon lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.