Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lejet imorgon lördag
-
Lejet imorgon lördag
Publicerad av mat på 30 november, 2007 vid 16:50Vem??? När??
/Mat
fesen svarade 16 år, 11 månader sedan 16 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
jag,,11,00 även snygging å lite annat löst folk(om det inte regnar)
-
Jag kommer nog. Ska bara surfa lite på morgonen först. Secret spot early bird dawn patrol! Du vet var!
-
Enl DMI ser det ut som väldans mycke so….. först framåt 16 vrider det…
-
SW lejet aaaaaaa avis maste jag saga. Ja, ja lagunen i cumbuco far val duga imorn.
Ha de gott, Virre
-
Vägra regn.. Om det inte regnar kommer jag ut på vattnet annars så hånar jag er från bilen 😉
-
jag vaknade precis å kom på att jag stannar nog isängen,,,vilket j-vla väder ,vill inte ens släppa ut byrackan
-
En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.
-
@sourra 431846 wrote:
En strålande dag att dricka sig oigenkännelig på dagtid. Om bakfylla/väder tillåter åkning imorgon kommer jag ned. Annars går jag på Jävel-Mattias linje och ligger kvar i sängen.
S#%an, går oxå på er linje. Vore det inte för hög feber och allmän klenhet hade jag nog stuckit ut o rekat. Inget regn o bra svaj i granarna här på gatan…
-
@sourra 431846 wrote:
Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?
-
@WakeNils 432258 wrote:
Låter precis som det jag gjorde då (bara drickadelen dock…), fast såklart efter att plöjt runt i backen från liftöppning till stängning.
Fördelen med högre breddgrader och altitud är ju minusgraderna och att allt pissregn blir puder!! Kan tillägga att det var vindstilla och sol i söndags också… Hemsedalskickoff från sin bästa sida!Verkar bli sommartemperaturer och trevliga vindar i veckan, surfabstinensen kommer fort när man ser prognosen, nån som ska ut på onsdag?
Yo! Jag är ledig på onsdag och dååå ska det köras =) När kommer du ner? kohagen ?? // Kalina
-
sticker nog vid lunchtid, får ta o lura med någon som inte bryr sig om regn eller inte kollat prognosen…
kohagen blir nog kanon!
Logga in för att svara.