Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lejet imorgon???
-
Det blev Apel idag för min del trots allt, var där vid 8.30 och apelviken kändes lite säkrare när man kör själv. Vindmätaren visade 12-14m/s och omkring WSW. Riggade 5.3 med mycket nedhal i gryningen och hade sedan riktigt gott drag. Körde fram till ett tiden då jag fick kramp i benet…
Förstår inte varför Apel skulle vara bra på SW, det blir väl lite goa vågor i norra delen men annars är det väl inte så mycket att hurra för???
Är det ngn som testat viken norr om apelviken, Kåsa??
-
Rambo din kuuk!
“Kör i fiskebäck med oss på lördag. vem vet kanske blir det askim din puta! asta lavista din mes, och lär dig segla… HAHAHAHAHA kändes bra.. varför inte komma till mig ikväll och få dig en omgång
/NIKKE (juniorjäveln) “vill bara avsäga mig allt ansvar för detta. käsejohn du e så hårig så de e sjukt
-
Svar till:
Rambo din kuuk!
“Kör i fiskebäck med oss på lördag. vem vet kanske blir det askim din puta! asta lavista din mes, och lär dig segla… HAHAHAHAHA kändes bra.. varför inte komma till mig ikväll och få dig en omgång
/NIKKE (juniorjäveln) “vill bara avsäga mig allt ansvar för detta. käsejohn du e så hårig så de e sjukt
[/ QUOTE ]M
en, fiskebäck?! Är det inte där det är en massa öar å skit ivägen för vågor å vind?!?! -
du nu ska du inte va taskig. vågor å vind i all ära men lättvindsfreestyle e nog endå de coolaste man kan hålla på med. åså har vi ju fett coola locals också. jag, ian å keso-mulatt-henke
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 december, 2004 vid 21:16haha..va e det jag hör, får ta mej ett snack med pappa rudolf..Nicklas, du vet va pappa rudlof tycker om sådant språk.
-
det är ju det som jag älskar med apel, det är faktiskt min favorit riktning, annars brukar det bli rätt stökiga vågor tycker jag men det är rätt ok över norra halvan av viken men som du sa så är det ju bäst längt ort mot campingen, blir ju redigt stort en bit ut där…
-
Kan nog bli en repris imorgon, DMI ser ju skitbrun ut och omkring W….
-
Japp, det blir apel imorgon om det vrider upp till V.
Fast det lutar åt SW-WSW så jag är rätt sugen att testa Dogshit…Eller Glommen. -
Man blir väl lite feg med att testa nya spots vid den här tiden på året, annars hade det ju varit kul med ngt annat än stökig onshore i Apel…
Är mest sugen på ett bra dag i Lejet men det verkar väl bli kring WSW imorgon vilket är på gränsen?
Ångrar lite att jag inte testade att köra där i torsdags på WSW… -
Ser ut att bli dogshit imorgon, och vi försöker vara där vid 11 tiden. Kan ju bli hur bra som hällst!!!
-
Knatte
Gäst1 januari, 2005 vid 21:14Ingen som tänkar segla någonstans i/runtomkring Göteborg imorgon??
Är lite sugen på att filma lite.
Ev. kan jag övertalas att placera en hjälm och hjälmkamera på någon frivillig testpilot under en stund
Men det får bli i GBG-trakten i så fall -
Var ligger det, Halmstad?
Blir väl lite långt att åka för min del….
Logga in för att svara.