Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lejet måndag
-
Lejet måndag
Publicerad av kamaaina på 19 oktober, 2008 vid 18:07Drar dit imorgon, bör vara där kring 11-12.
Någon som vill göra mig sällskap?mes svarade 16 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Är där vid 09:30-tiden! Ser ut att bli 4.1 imorgon igen och super fin vinkel…tjohooo!
-
Jag var nere i Lejet idag och körde, det var jävligt nice! Första gången jag stod i båda stropparna och verkligen hade kontroll på grejerna 🙂 Fick t.o.m till ett litet hopp. Börjar känna mig lite säker på brädan nu, känns gött. Nästa steg blir att lära sig vattenstarta…..får nog bli torkelstorp eller norra näs då där det är mindre vågor.
Bröt av min mastfot det första jag gjorde, tack till snubben som sålde en ny till mig på plats!! 🙂 -
Alla eftermiddags möten är nu intällda… kommer ner vid 13 tiden
-
Hmmm….progen ändrad ngt….kommer nog ner ngt senare, typ 10:00 och seglar fram till 13:30. Har möte i Gbg kl 15:00 som jag inte kan missa.
-
Ni mötte inga partiledare från Alliansen? De skulle till Lejet idag sa de på nyheterna. Frågan är vad de kör för prylar. Reinfeldt tänker jag mig på ett blått NP firely. Björklund speedar nog runt med något litet perifert märke, typ Challenger – om han inte hängre runt surfskolan och propsar på att alla måste få betygsliknande omdömmen innan de går upp ur vattnet. Maud Olofsson sägs köra Kite.
Och Hägglund… helt säkert en Konalongboard.
-
@Ola H. 509781 wrote:
Ni mötte inga partiledare från Alliansen? De skulle till Lejet idag sa de på nyheterna. Frågan är vad de kör för prylar. Reinfeldt tänker jag mig på ett blått NP firely. Björklund speedar nog runt med något litet perifert märke, typ Challenger – om han inte hängre runt surfskolan och propsar på att alla måste få betygsliknande omdömmen innan de går upp ur vattnet. Maud Olofsson sägs köra Kite.
Och Hägglund… helt säkert en Konalongboard.
Jag hade tippat Maud på SUP och Hägglund vid kiosken mumsandes korv med mos.
Logga in för att svara.