Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lejet Pix!
-
Lejet Pix!
Publicerad av mat på 17 augusti, 2007 vid 17:22Grym bra dag i Lejet idag, Jag började med att testa Xelerator Epic 5,3… Klart bästa kitevågbräda jag har testat hittills, men hade varit kul att testa en 5,8 och jämföra… Sedan blev lite photoshoot med bland annat Eric. Här kommer några pix, kommer kanske lite mer på alohabloggen eller alohaphoto.nu senare. Photosession i vattnet var sjukt svårt att tajma, blev aldrig bra tajming
next time…
Klicka på bilderna för större!
/Mat
mat svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Snygga bilder som vanligt!
Testade också den vågisen, den var riktigt vass (den korta tid jag testade) tills jag bröt en fena men funkade rätt okay efter det också, dock utan så mkt grepp på ena sidan
Helt klart bättre än min egen, habegäret är här.Sorry Robban, du får köra av en av mina fenor någon gång i framtiden.
-
Snygga bilder Mat!
Å för den som undrar så är den goa vågbrädan som Erik kör på en Spleene Zone… se till att bända den ur hans krampaktiga grepp nästa gång du ser honom Mat (ignorera honom när han börjar mumla ”my preeecious”) och ta en provtur. Vem vet, du kanske får ännu en favo-bräda på listan.
/Kaj(Tech)
-
@Mat 406455 wrote:
Grym bra dag i Lejet idag, Jag började med att testa Xelerator Epic 5,3… Klart bästa kitevågbräda jag har testat hittills, men hade varit kul att testa en 5,8 och jämföra… Sedan blev lite photoshoot med bland annat Eric. Här kommer några pix, kommer kanske lite mer på alohabloggen eller alohaphoto.nu senare. Photosession i vattnet var sjukt svårt att tajma, blev aldrig bra tajming
next time…
Klicka på bilderna för större!
/Mat
Stiliga bilder! Vad har du för utrustning?
//Peter
-
Najs Mat! Som tur för mig har jag hjärnskakning den här gången så man slipper fastna på kort.
-
-
@Cortex 406526 wrote:
Snygga bilder Mat!
Å för den som undrar så är den goa vågbrädan som Erik kör på en Spleene Zone… se till att bända den ur hans krampaktiga grepp nästa gång du ser honom Mat (ignorera honom när han börjar mumla ”my preeecious”) och ta en provtur. Vem vet, du kanske får ännu en favo-bräda på listan.
/Kaj(Tech)
skulle testa den också den här dagen men vinden dog… Blir intressant att prova men verka som det liknar mest en skimboard än en surfbräda.
/Mat
Logga in för att svara.