Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet torsdag morgon

• Lejet torsdag morgon

Publicerad av perkele på 17 juni, 2009 vid 09:38

Vad tror ni om Lejet på torsdag morgon, typ 6-8? Funkar det på så mycket syd?

[IMG]http://www.dmi.dk/dmi/cmssejlerskagerrakvind_8[/IMG]

perkele svarade 15 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • hakuna

Medlem
    17 juni, 2009 vid 09:51

Är du i närheten kan du ju kolla innan jobbet, men det ser lite risky ut med lite ostan i den vinden, då blir det inget i Läjet.

• perkele

Medlem
    17 juni, 2009 vid 10:45
    hakuna;553772 wrote:
    Är du i närheten kan du ju kolla innan jobbet, men det ser lite risky ut med lite ostan i den vinden, då blir det inget i Läjet.

2H enkel resa…
    abstinens…

• hakuna

Medlem
    17 juni, 2009 vid 11:29

Du postade en direktlänk till den prognosbild som ligger längst bort i tiden.
    Om du kollar kl 8 nu så ligger vinden längre ut så det verkar högst troligt ovärt.
    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

• perkele

Medlem
    17 juni, 2009 vid 12:36
    hakuna;553791 wrote:
    Du postade en direktlänk till den prognosbild som ligger längst bort i tiden.
    Om du kollar kl 8 nu så ligger vinden längre ut så det verkar högst troligt ovärt.
    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

Kom på det, inte så smart.
    Men det ser bra ut vid lunch i Mölle, wiiihiiiii…

• doc

Medlem
    17 juni, 2009 vid 21:41

Jag har packat min stora Moo och kollar läget kring klockan 5. Ska vara riktigt kass innan jag skippar lite surf före jobbet.

Men regn och så mycket SO var inget kul… hade hoppats på lite mer syd. sover en timma till…

• sinker

Medlem
    18 juni, 2009 vid 07:24

Blev det något?? Jag gick och la mig igen när mätaren stod på 145 grader.
    /sinker

• drx

Medlem
    18 juni, 2009 vid 07:40
    Doc;553925 wrote:
    Jag har packat min stora Moo och kollar läget kring klockan 5. Ska vara riktigt kass innan jag skippar lite surf före jobbet.

Men regn och så mycket SO var inget kul… hade hoppats på lite mer syd. sover en timma till…

Redigerat 03.41?! Tyckte jag var uppe tidigt vid 05.20…

• hakuna

Medlem
    18 juni, 2009 vid 09:32

Mnja, du har nog fel tidzon inställd:
    “Senast redigerad av Doc den idag klockan 05:41. “

• drx

Medlem
    18 juni, 2009 vid 10:33

Ok, visste inte ens att det gick ställa in såna finesser.. Nu har jag iaf både GMT+1 och sommartid alltid på istället för automatisk sommartid och kan därmed läsa ut rätta tidsangivelser!

• hakuna

Medlem
    18 juni, 2009 vid 11:02

Skönt!

Kan verifiera mätningarna nu vid 13.02 från Onsala, det blåser jättebra och solen skiner här på Särö.

• perkele

Medlem
    18 juni, 2009 vid 11:25

det blåser hos mig, lätt 5.2, hemma med sjuk unge (dagis ringde) och frugan jobbar… faaaan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet torsdag morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.