Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet var grymt idag

• lars_k

Medlem
    10 januari, 2005 vid 20:35

Nja, jag tog några bilder på bodarna som var ute på vift efter stormen. Tror det tar ett tag innan webbkameran kommer igång…Den blå boden låg nere vid korsningen.

• lars_k

Medlem
    10 januari, 2005 vid 20:37

Hoppas grejorna klarade sej i röda boden… Den såg rätt intakt ut. Fast det var något som inte stämde…

• lars_k

Medlem
    10 januari, 2005 vid 20:40

Ingen bra bild på surfet… Men det var soligt, fint tryck i 4.5:an och bra vinkel.

• naish

Medlem
    10 januari, 2005 vid 20:45

Någon som vet hur d går med Rambos nya film? Kommer den upp snart eller cool.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    10 januari, 2005 vid 21:25

härligt Lasan, kul o ha dem som ett minne..
    tack!!!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    10 januari, 2005 vid 21:27

jag vet hur det går med min rulle wink.gif

det går långsamt, har inte haft tid o sitta ner o göra den som jag vill..e inte säkert att den blir klar innan jag åker confused.gif jobbar hela jävla veckan o nu börjar de närma sej värmen..

• naish

Medlem
    10 januari, 2005 vid 21:30

oo nöööörd grin.gif Skicka klippen till mig så kan jag göra den färdig! Vi behöver bytta ut din namn nu på rullarna Rämbo. Så va tycks? Ska vi säga så eller wink.gif cool.gif

• niklas_s

Medlem
    11 januari, 2005 vid 11:50

du e en geek philip. gå å jobba nu cool.gif

• naish

Medlem
    11 januari, 2005 vid 13:22

Jag kännar pengar iaf din nikko räka smirk.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet var grymt idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.