Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › len10
-
len10
Publicerad av snygging på 7 december, 2007 vid 21:41vicky svarade 17 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
SNyggare än så där blir det inte..
Kanske om han skulle vara en mycket lättklädd dam, men what the heck, skulle nog hångla med Ruben om jag fick chansen
-
ahhh thank god Hadlow isnt winning next year.. hate him, hate him, die die die…
-
Hehe, I guess you reeeally liked Hadlow’s look back on the past season in the latest issue of KW. Next year’s gonna be dominated by TK, Langeree and Tobbe, right? Lenten will be grounded after crashing on ridiculously shallow water.
-
jag undrar hur len10 hade sett ut efter en dag med lågt vattenstånd i habo ljung?
-
Det är därför jag inte kör Fuels! Då hade man bara gjort såna feta grejer och slagit halvt ihjäl sig…
-
Har ni hört Podcasten med Lenten från.. ooh, oktober? när han pratar om Lunacy-brädan?
Håller med Babilidoo, ett under att han lever. Lenten snackar en stor del av tiden om hur superviktigt det är för hela kitevärlden att han, och alla andra grymma måste göra super powered tricks, med super powered landings.
Fast det ser ju snyggt ut, och det säger han ju också: Det som ser snyggt ut är rätt!
-
Hadlow= Jävligt grym. Teknisk som fan. Men lite mer tec tec och inte så rå som Ruben
Lenten= Hårdrock och jävligt rå helt jävla orädd..Det var vad jag tyckte!
-
yeah but you cant be on top just now so your opinion doesnt count. 😛
Hope all is well mate, I promise to call for a beer next week.
Logga in för att svara.