Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Len10
-
Mackan gjorde en sån innan Lenten börjat kita ens, men det slutad med att han såg ut som han bytt mun med Yassir Arafat.
-
Ser inte ut att vara något för halvinvalida multipeldiskbråcksskadade småfeta stockholmare med trasiga ledband i sina knän.
Kanske måste börja med foil istället så man får lite softare åkning… Nää, det vore att ta det lite vääl långt.. (give it to me cortex!)
Men annars är det ju bra… Yiihoo!
//Don Invalido
PS. Om vi förbjuder kite söder om Stockholm och har en åldersgräns på 30 år så hade man kanske en chans… Näe, inte egentligen. Men oddsen vore ju klart bättre.. -
Lyssna på päpe, alla kan göra det, Westcostare gör det säkert innan frukost varje dag det blåser, bara det att ingen får det på film…
@chris99 360296 wrote:
Ser inte ut att vara något för halvinvalida multipeldiskbråcksskadade småfeta stockholmare med trasiga ledband i sina knän.
Kanske måste börja med foil istället så man får lite softare åkning… Nää, det vore att ta det lite vääl långt.. (give it to me cortex!)
Men annars är det ju bra… Yiihoo!
//Don Invalido
PS. Om vi förbjuder kite söder om Stockholm och har en åldersgräns på 30 år så hade man kanske en chans… Näe, inte egentligen. Men oddsen vore ju klart bättre.. -
ehh kör man både mystic och ss så får dessa loopar på köpet liksom lite svårt att förklara bara.
-
Gött!
då får du minsann visa upp dom nästa gång vi kör bandana! Nu har du ju mer eller mindre lovat att man ska få se lite feta loops av dig.Å skyll nu inte på barn å rygg.
-
@Pepä 360166 wrote:
öööö va? Han hoppar ju inte alls högt i det här klippet. Och looparna han gör e ju de säkraste man kan göra, man landar hur mjukt som helst. Jag gillar Ruben, men han har gjort samma sak i ett år nu, inte riktigt pushing it längre tyvärr.
Men din jävla tönt vad fan fan är ditt problem!!! Näääää han hoppar inte alls högt och ja det är så jävla ”säkert” det han gör! För fan skärp dig, vad fan är det med dig är du bara bitter eller?!? Jag VET att du är asduktig inget snack om det men jag har ALDRIG sett dig, jag har ALDRIG sett nåt du gjort på film och verkligen INGET som slår detta. Varför vara så jävla barnslig och snacka skit om nåt som jag är ganska övertygad om att du inte gör själv? Fan skärp dig. Grym film och grym kille.
Det är som att gnälla på en skid/brädåkare som gör en ”safe” 180 över ett 40 meters gap. Jaaa det är ju så enkelt och säkert med 180. FÖR FAN GÖR DET SJÄLV DÅ OCH POSTA EN FILM OM DET OM DET ÄR SÅ JÄVLA LÄTT! Så jävla trött på den tråkiga jävla attityden!
Kommer säkerligen få massa skit för detta nu men jag bryr mig inte för det var fan på tiden att nån sa detta.
-
Han gör det själv….och Len10 har andra klipp där han gör sina kiteloops högre o fetare.
Jag gillar Ruben, han e cool och har mycket energi och gör ibland sjuka grejjer så misstolka mig inte…..men just i detta är det inte så sjukt som det brukar vara faktiskt! -
@Fifi 360407 wrote:
Han gör det själv….och Len10 har andra klipp där han gör sina kiteloops högre o fetare.
Jag gillar Ruben, han e cool och har mycket energi och gör ibland sjuka grejjer så misstolka mig inte…..men just i detta är det inte så sjukt som det brukar vara faktiskt!Gör han det själv är det väll inte så svårt att fånga det på film, vi väntar på filmen…
-
Jag har då inte sett han göra dessa loopar högre än vad som visas i denna film. Har sett typ 3 andra filmer med liknande loopar.
Fifi gräv fram dessa, jag vill se!!
-
@Pepä 360166 wrote:
öööö va? Han hoppar ju inte alls högt i det här klippet. Och looparna han gör e ju de säkraste man kan göra, man landar hur mjukt som helst. Jag gillar Ruben, men han har gjort samma sak i ett år nu, inte riktigt pushing it längre tyvärr.
@Davids 360404 wrote:
Men din jävla tönt vad fan fan är ditt problem!!! Näääää han hoppar inte alls högt och ja det är så jävla ”säkert” det han gör! För fan skärp dig, vad fan är det med dig är du bara bitter eller?!? Jag VET att du är asduktig inget snack om det men jag har ALDRIG sett dig, jag har ALDRIG sett nåt du gjort på film och verkligen INGET som slår detta. Varför vara så jävla barnslig och snacka skit om nåt som jag är ganska övertygad om att du inte gör själv? Fan skärp dig. Grym film och grym kille.
Det är som att gnälla på en skid/brädåkare som gör en ”safe” 180 över ett 40 meters gap. Jaaa det är ju så enkelt och säkert med 180. FÖR FAN GÖR DET SJÄLV DÅ OCH POSTA EN FILM OM DET OM DET ÄR SÅ JÄVLA LÄTT! Så jävla trött på den tråkiga jävla attityden!
Kommer säkerligen få massa skit för detta nu men jag bryr mig inte för det var fan på tiden att nån sa detta.
Kan du tanka upp en film på dig, så vi får se lite hur du kör?!?
-
jag ska gräva…EH har en som är helt sjuk, ska gå hem till honom o få den
-
Hehe tjenare Davids, det var mig en vaken pöjk! Le grej e ju att jag känner killen och har sett honom göra det här ett tag nu så man blir lite blasé… De fångar aldrig det bästa på film vettu! Dessutom kan man aldrig vara för hård mot sina polare. RUBEN YOU SUCK!
En grej till, jag kajtar inte.
-
Ledsen Davids men det var ett övertramp. Pepä är en legend så håll dina uttalanden för dig själv. Allt Pepä säger är rätt!
Logga in för att svara.