Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Letar bräda…

• Letar bräda…

Publicerad av positivhalaren på 17 mars, 2009 vid 08:16

Finns det nån därute som sitter och trycker på en bräda modell större (väger 95 kilo – 185cm) som du vill bli av med? Köp/sälj avdelningen ser klen ut… :frown:

Är f.ö. newbie så stora schabrak funkar fint. släng ett mail el nåt om du har nån eller vet var det finns billiga.

skotten svarade 15 år, 12 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • curry

Medlem
    17 mars, 2009 vid 10:30

Finns 3st Liquid Force Concept på Köp&sälj. Den brädan kommer du att kunna köra på tills den går sönder. Sjukt bra bräda! (har en själv) och tillräckligt stor för dig.

• a-holm

Medlem
    17 mars, 2009 vid 11:09

Köp en riktig bräda med det samma. kite är så pass lätt att du kommer bara ha nytta av en nybörjarbräda första 5 dagarna.

Det är tråkigt att vara hämmad av grejerna man åker på. Jag körde en pråm på 165 mitt första år, vilket var ett stort misstag. När jag väl bytte bräda var det som natt och dag!

• positivhalaren

Medlem
    17 mars, 2009 vid 11:35

Riktig och riktig, jag behöver lite större eftersom jag väger närmare 100 pannor.

• miketk

Medlem
    19 mars, 2009 vid 09:08

jag har en 138*41 om du fortfarande ska ha en bräda ,,

• skejtar_henke

Medlem
    19 mars, 2009 vid 10:17

jag har en nobile 666 från förra året.
    Den är precis i rätt storlek till till dig. !32×41. Jag väger lika som dig och lika lång. Lätt att komma upp på och planar otroligt lätt…

Är i fint skick dessutom 🙂

• skanepaul

Medlem
    19 mars, 2009 vid 16:52

@skejtar_henke 535770 wrote:

jag har en nobile 666 från förra året.
    Den är precis i rätt storlek till till dig. !32×41. Jag väger lika som dig och lika lång. Lätt att komma upp på och planar otroligt lätt…

Är i fint skick dessutom 🙂

Vaffan!! Har du bara käkat späck det senaste året eller??

• skotten

Medlem
    19 mars, 2009 vid 16:54

Mike Blomvall has NEW boards starting at 2500sek… hit him up and get something from him.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Letar bräda…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.