Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Letar efter en gammal bild!

• Letar efter en gammal bild!

Publicerad av hellgren på 3 april, 2005 vid 11:13

Tja!

Jag såg en bild för ett par år sedan som jag inte kan släppa ur huvudet. Tänkte om nån av er kanske samlade på sig en massa sånt?
    Det är iaf 1 eller 2 killar minns inte 100, som surfar förbi en liten sand ö. Och den ena killen har böjt sig ner och kör fingrarna i sanden i farten.

Ja svårt att förklara, men om nån har den eller vet vilken jag menar så vore det nice o få tag på den. Gillar den skaprt!

Mvh
    /Hellgren

manno svarade 20 år sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • ove226

Medlem
    3 april, 2005 vid 11:53

det måste vara denna du menar..
    härlig bild..det tycker jag också

• hellgren

Medlem
    3 april, 2005 vid 12:11

fy fan va rätt!

Visst e den bara grymmast!? JAg såg den för många år sen asså och jag tänker på den än. Tack kompis!
    Finns den större?
    /Hellgren

• mjunken

Medlem
    3 april, 2005 vid 13:00

Påminner en hel del om hur det ser ut när vi surfar här på norra västkusten. cool.gif smirk.gif

• ola-h

Medlem
    3 april, 2005 vid 13:08

Du kan maila Jono Knight själv och fråga via hans webbsida http://www.jonoknight.com

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2005 vid 14:18

tycker det ser ut som man får en välslipad fena i sanden

• mattap

Medlem
    3 april, 2005 vid 19:47

Grym bild!!!

men vädigt skumt snubben håller bommen tongue.gif! Hade tagit mig 3s för att tokvurpa med det greppet. Kan inte vara skoj om fenan hugger tag heller, hyggligt kastfall med tanke på vinkeln på kroppen! Men vad gör man inte för att få vara med på bild laugh.gif

• ove226

Medlem
    3 april, 2005 vid 20:44

det ser ju faktiskt ut som han svänger in mot stranden också med tanke på att det sprutar vatten åt vänster..så jag skulle vilja se en bild tagen några sekunder senare.. grin.gif

• hellgren

Medlem
    3 april, 2005 vid 22:09

Vem vet den kanske e ihop kompad..

Tack för adressen, jag ska faktiskt ta och maila honom o se. Grymmt snygg bild iaf.

• manno

Medlem
    4 april, 2005 vid 17:51

Är det inte Robert Teriitehau? I så fall är den nog inte ihop kompad utan bara vanlig omdömeslös surfing in axtion frown.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Letar efter en gammal bild!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.