Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Letar nybörjarbräda, bom och linor

• Letar nybörjarbräda, bom och linor

Publicerad av jeppo_f på 5 juli, 2005 vid 20:48

Tja!
    Jag har fått tag på en kite riktigt billigt, men dessvärre är den inte i särskilt bra skick.
    Därför är jag på jakt efter en bom (+ allt lull-lull som hör till), och linor.

Dessutom letar jag efter en billig nybörjar/lättvindsbräda för max 2500 spänn.

Är det nån som har någonting liggande hemma som ni vill bli av med? Vore mycket tacksam…
    Bor i Göteborg.

/Jesper, tfn 0706-857001

luuddee svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • eddie

Medlem
    5 juli, 2005 vid 21:23

Christian Dietrich har en Icon 130 som är lagad (eller skall bli) som du kan få för 2000 spänn. Schysst bräda om än lagningen kommer att synas.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2005 vid 21:28

jag har 12m kite med bom och nödvändigt lull lull. Kanske är bra komplement om du redan köpt en större drake. Har en Hanacrew 165cm som är bra nybörjar – medelåkarbräda. Du får allt för billigt pris. Hör av dig till mig på joakim@brandclinic.se

• jeppo_f

Medlem
    5 juli, 2005 vid 21:43

130 verkar lite kort. Hur bred är den? Och hur trasig?
    Finns det några kort på den? Var finns den?

/Jesper

• eddie

Medlem
    5 juli, 2005 vid 21:49

Kan inte bredden i huvudet, den är knäckt men Christian kan laga den. Jag tror inte på nybörjarbrädor. Köp en bra bräda som du lätt kan ta höjd med. Plana kommer du inte tycka vara ditt största problem. Många kommer att säga att jag har fel… Men jag har rätt som fan!
    grin.gif

• annas

Medlem
    5 juli, 2005 vid 22:06

naj naj den är såld

• pjoter

Medlem
    5 juli, 2005 vid 22:12

du har rätt som fan! smile.gif

• kaiser

Medlem
    6 juli, 2005 vid 05:37

åt helvete med nybörjarbrädor. lite vind o en 5 ggr så är man uppe o rockar iaf.

• eddie

Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:34

Skönt med folk som har lite koll.
    Inte vanligt här på Steffo.
    grin.gif

• eddie

Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:35

Svar till:

naj naj den är såld

[/ QUOTE ]

Då måste någon vara skyldig med litta stålars?
    Å ett handtag!
    grin.gif

• luuddee

Medlem
    6 juli, 2005 vid 13:25

sant ingen nubörjar brett.. köp redaiga grajjor iställed

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Letar nybörjarbräda, bom och linor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.