• tdk

Medlem
    15 september, 2005 vid 18:19

Svar till:

60kg & 4.2, när dem tjocka gubbarna runt 80kg körde 4.2 med pungdrag..E man en Rambo med kaliber eller grin.gif

[/ QUOTE ]Haha! Måste erkänna (även om det tar imot) att jag va jäkligt impad av att du kämpade på med 4,2, eftersom jag tillhör tjockisarna som körde 4,2 och vet att det va bra drag om man säger… wink.gif

Bli inte för stollt nu sakker… Va bara tvungen att ge dig lite cred eftersom du gav mig så mycket cred över mina pushloopsförök.. wink.gif

//Thomas den korthåriga duden som undrar va North gör för dynga.. wink.gif

• tdk

Medlem
    15 september, 2005 vid 18:29

Svar till:

Ja nu är man mööör. 4.0 mellan 13 och 17 i läjet igår och sen fram till 19 i apel. Idag blev det bara 2 timmar, men med perfekt drag. Synd att man var trött för vinkeln var bättre idag!

Inte konstigt att det blåser 4.0, fick ju min nya lek-kamrat igår laugh.gif

/adde

[/ QUOTE ]Va det lika stort som sent igår eller???

• wavesurfer77

Medlem
    15 september, 2005 vid 18:33

Tänk den som hade så fina förhållanden, har ni varmt i vattent oxå?

Idag när vi försökte surfa så kom natuligt vis Murphy och såg till att vinden dog och att det började hagla.
    Vi har +4 – 2°C idag och det är snö på topparna här omkring.

• tdk

Medlem
    15 september, 2005 vid 18:39

Huuuuu!! Varmt å varmt.. Jag har börjat använda vinterdräkten. Men en del körde med kortärmat igår…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.