Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Levi
-
Levi
Publicerad av snaffe på 20 mars, 2012 vid 08:20Kanske en gammal video men han är så otroligt grym, tåls att se igen!
emilvikingstrand svarade 12 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Han är så sjukt bra.
Om du, och andra, har missat tråden med Oxbow-rullen “Walls of perception” som går att ladda ner i sin helhet på Oxbow TV så kan jag verkligen rekommendera det för mer Levi-godis och en hel del annat surfsnask.
-
såg på kulingvarning.se att han hade tre fenor på hookipa. Även sett nya klipp med EN fena!!!! Sjukt svårt för oss vanliga dödliga att avgöra vad som är inne!!! Har vi någon Maui resenär här på forumet som kan döma av om man ska börja plasta igen quaden?
-
Att plasta igen kvadden och istället smälla i en singelbox måste ju vara årets främsta “längst fram i utvecklingskurvan” grej.
Med fördel petar man då i en sådan här mitt i boxen:
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=119&pictureid=1275[/IMG]
Eller varför inte båda två? Helst i rad.
-
emilvikingstrand;684281 wrote:såg på kulingvarning.se att han hade tre fenor på hookipa. Även sett nya klipp med EN fena!!!! Sjukt svårt för oss vanliga dödliga att avgöra vad som är inne!!! Har vi någon Maui resenär här på forumet som kan döma av om man ska börja plasta igen quaden?
Du personifierar den typiske ängsliga hipstern till 100 %.
Orolig för att inte vara inne, kollar bloggar för att hinna först, köper bräda för grafikens skull.
Har du musche? Stora fula glasögon? Gillar du jeans i andra färger än blått? -
Eller så var han ironisk. 😉
Och givetvis köper man brädor för grafikens skull. Menar du att det finns ett annat kriterium?
Se nu till att tömma förrådet istället för att vara här och knappa så att jag kan skeppa över kvadden för igenplastning. Av skruvhålen, dock.
-
Levi rippar oavsett antal fenor och boxar. Kör på vad du gillar och skit i det där. Vill du prova nåt nytt? Gör då annorlunda, men som sagt skit i vad allmänna tränden råkar vara.
Det är vår, jobba klart nu och ut och njut – INTE FRAMFÖR EN SKÄRM!
Ses,
/JB
-
dr Masse;684288 wrote:Eller så var han ironisk. 😉
Och det kunde inte jag vara, nejdå.
-
Näe, det kunde du inte (i ett för övrigt väldigt roligt inlägg). 😀
Det här kan pågå hur länge som helst. Näe, nu vill jag ut på vattnet!
För att komma rätt i tråden igen:
[ame=”http://vimeo.com/35699796″]LEVI_SIVER_WINTER_11_12 on Vimeo[/ame]
-
Musche: Check
Stora fula glasögon: Check
Färjade jeans: Check4-lattat: Check
Singelfena: CheckVart vill du komma Svenne? 😉
Den Dysken har alltid den Süveräna Über ütrustningen!
Funderar alvarligt på att plocka fram mitt gamla Fathead! Det måste ju bli nästa stora nyhet med singellatta. 😉
-
Fnassel;684295 wrote:Singelfena: Check
Hmm… Är du hopplöst efter eller har du det nya bruna? Vet inte, svårt val det där…
-
hmm, kul att ingen såg ironin i mitt inlägg. istället blev man halvt idiotförklarad, vilket ändå känns sunt i fendebatten.
för att verkligen befästa min roll som icke hippster så vill jag tillägga att jag nog är den enda vsurfaren på västkusten som kör sittsele. -
Ängsligast måste väl ändå Levi vara? Plastar i 5st fenboxar i plankan för att snabbt kunna byta till den hippaste fenuppsättningen.
Jag skulle välja den fenuppsättning som är snyggast. Trifin ser najs ut. Tre likadana fenor satta i en liksidig triangel. Blir inte snyggare än så! -
Jag ska fan testa med singelfena assy i min quad. Variosingel – det är 2014 det!
-
emilvikingstrand;684303 wrote:hmm, kul att ingen såg ironin i mitt inlägg. istället blev man halvt idiotförklarad, vilket ändå känns sunt i fendebatten.
för att verkligen befästa min roll som icke hippster så vill jag tillägga att jag nog är den enda vsurfaren på västkusten som kör sittsele.Men.. ÅÅÅÅH! Läs mitt svar igen MED IRONI va fan du är hipster på riktigt ju!
Logga in för att svara.