Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LF 2010 Bräds
-
LF 2010 Bräds
Publicerad av pepa på 24 augusti, 2009 vid 18:57mjersen svarade 15 år, 8 månader sedan 15 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
gammalt… men det ser väääldigt bra ut.
-
shit va många fula brädor det kommer bli nästa år. spec mörkeråkarna kommer se ut som freestyle-skidåkare från -91. kommer alla köra runt i neon (förlåt, KLARA färger) våtdräkter och ha hockeyfrilla också? köra vattentäta gula freestyles med färdiga blandband från absolute music? många bilder kommer bli tagna som ni 5år senare kommer skämmas rejält över.
-
sålänge recoilen e lika pulig som den e nu så får det se ut hur fan som helst.
-
pjoter;569881 wrote:shit va många fula brädor det kommer bli nästa år. spec mörkeråkarna kommer se ut som freestyle-skidåkare från -91. kommer alla köra runt i neon (förlåt, KLARA färger) våtdräkter och ha hockeyfrilla också? köra vattentäta gula freestyles med färdiga blandband från absolute music? många bilder kommer bli tagna som ni 5år senare kommer skämmas rejält över.
Allt kan ju inte vara designat av tyskar. Vad synd…
-
fast det är väl just dom ”klara” färgerna som sammanknippats med tyskar. Tror du borde söka på ordet tysk på steffo och läsa något/några år gamla trådar om tyskt designade kites.
-
pjoter;569970 wrote:fast det är väl just dom ”klara” färgerna som sammanknippats med tyskar. Tror du borde söka på ordet tysk på steffo och läsa något/några år gamla trådar om tyskt designade kites.
Kanske det men nu varvas de ju med diskreta färger och är mer som färgklick än som helt färgschema. Du ska i vart fall ha en eloge för att du är så konsekvent i ditt dissande av andra märken än de som du själv kränger.
-
hank81;569977 wrote:Ganska fula, bara brädorna håller.
Ja man kan hoppas att de har bytt tillverkningssätt samt support för deras grejor i Sverige. Men det är klart, att strunta i att svara i tel är kanske ett nytt sätt att driva affärsverksamhet..
-
pjoter;569881 wrote:shit va många fula brädor det kommer bli nästa år. spec mörkeråkarna kommer se ut som freestyle-skidåkare från -91. kommer alla köra runt i neon (förlåt, KLARA färger) våtdräkter och ha hockeyfrilla också? köra vattentäta gula freestyles med färdiga blandband från absolute music? många bilder kommer bli tagna som ni 5år senare kommer skämmas rejält över.
HAHAHAHAHA, jag gillar din analys i kombination med din signatur:
Caution – Flysurfer – Spleene
http://www.pjott.se -
nu är ju saken den att jag dissar de jag själv kränger också. Om jag inte gillar det. Hade ni läst andra trådar har jag dissat min nya spleene-bräda för den är mindre snygg, Flysurferbommen för att jag inte gillar den, Caution för att dom av nån anledning blandat in blått i en annars snygg orange kite. osv. 🙂
Handlar inte om vem som gör eller säljer det, Handlar bara om att vissa grejer är fel och ska dissas. 🙂
-
Helvete vad du hänger upp dig på färger för tillfället! 🙂
Du förstår väl att designers försöker följa trender och just nu är
dessa färgerkombinationer i hetluften så det är väl inte så konstigt,
eller??? -
Klart jag hänger upp mig på färger just nu. Det finns snygga saker, sen finns de neutrala saker, å så finns de fula saker.
Och neranför hela den listan finns saker som får en att vilja spy. Där någonstans ligger dom här färgkombinationerna. Och jag vill ju må bra när jag surfar, inte må illa när jag passerar brädor och kites på stranden, eller möter dom på vattnet. 🙂 -
Pjoter, kan du ge bildexempel på dina kategorier så vi som är modenoviser har några riktlinjer 😉
Logga in för att svara.