Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LF katalogen för 2011
-
LF katalogen för 2011
Publicerad av tomasw på 27 juli, 2010 vid 21:50hengo svarade 14 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
nice… dock är hifi compen oroväckande nära ocean rodeo i sin design.. eller de är bara de typografiska på kiten
-
Sjukt nice,
Men vad menas med symbolen vid kite:arna som säger wide, medium och narrow?
Är det vindomfånget på lägsta samt högsta vindstyrka eller tänker jag fel?
Samt vad är park?
-
Ser jäkligt bra ut, som jag tidigare kommenterat är det kul att det händer lite på designfronten vad det gäller kites, trots att det inte påverkar prestandan. Jäkligt sugen på att pröva Hifi Comp.
Nu när man har så många LF-åkare samlade i en och samma tråd har jag några undringar.
#Alla LF boots använder 6″ (=15,24 cm) inserts va?
#Således passar även pads som har avtåndet 15,24 cm till LF brädor!?
#Finns det någon ändringsmån på LF pads eller är det 15,24 cm som gäller, varken mer eller mindre?/Andreas
-
Mmmm 2011 ligger tydligen på lagret i Danmark. Hoppas få testa några nu i helgen då det kommer att blåsa pung
-
Henning nice att du har fin support
Vilken bräda skall man ha av LF för boots?
-
oja!
Lima-ko: har faktiskt ingen aning. Vet iaf att mina Synergys 2010 inte passar på LF 2009 brädor.
Haze: de blir nog Influence 140×42. Eller kanske DLXen för grindbasen å flexet. Undra va som hände med influence grind?
opåläst vad de gäller 2011 bindnigarna, men synergysarna va iaf sjukt snygga
-
Får förmodligen testa Envy i helgen som det ser ut
Och eventuellt HiFi. Skall bli nice!
-
everything except the 5 year old painting on the waveboards looks awesome… even the shape of the waveboards looks awesome!
Follow us on FB and Twitter!!
http://www.Facebook.com/kiteboarding.se
http://www.Twitter.com/kiteboardingse -
jepp, alla wake och kite inserts från LF är 6″ from 2010. kite var tidigare 6,5″ och wake har varit 8 och 7 tidigare…
jag gillar 2010 Concept deluxe DLX bäst hittills, den är inte lika mjuk som influence och har riktigt bra kanaler som gör fenor överflödiga.. (helt ny jmf med tidigare år)
-
Testade DLX Wakeboarden 142cm och den fungerar fint som kitebräda.
Skall bli riktigt kul att testa LF-gear 2011.
HL, hur går det med slidern? -
Robert Brushane. Wake brädan heter FLX. Concept DLX är en helt annan.
Slerbase brädan nästa år på LF heter LFX. Mycke X men mycke bra. haha
Logga in för att svara.