Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Life is bitter

• Life is bitter

Publicerad av litease på 20 september, 2008 vid 17:05

Skit! Tappade min Life is bitter-mössa ute på havet idag. ingen som har en som skänkes?

Eller kanske så att Fernet-gänget dyker upp till helgen igen? det lär ju ha varit deras bästa pr-gig på länge 🙂 funderar på att köpa en ny annars

_sofia_ svarade 16 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gh0st

Medlem
    20 september, 2008 vid 17:46

@Litease 501295 wrote:

Skit! Tappade min Life is bitter-mössa ute på havet idag. ingen som har en som skänkes?

Eller kanske så att Fernet-gänget dyker upp till helgen igen? det lär ju ha varit deras bästa pr-gig på länge 🙂 funderar på att köpa en ny annars

åh jag gav bort min i fyllan =) kommer inte ens ihåg till vem!

• gonzo

Medlem
    21 september, 2008 vid 14:17

haha fan va dåliga ni e. men fernet dom va mycket nöjda och tyckte det va grymt.
    dom ser fram emot att hitta på något igen med VSK
    fan va jag ska glänsa med min mössa, tröja och nyckelband

• litease

Medlem
    21 september, 2008 vid 15:51

a, jag får väl stila med en tröja och två nyckelband istället. Flaskorna är till och med kvar. Slå den! tomma förstås

• _sofia_

Medlem
    21 september, 2008 vid 16:31

Kan auktionera ut min t-shirt som ja fick, stl L för den som e intresserad :laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Life is bitter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.