Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Bomkörning med bomproblem…: Frip

• Life of Fredde: Bomkörning med bomproblem…: Frip

Publicerad av _frippe_ på 1 september, 2013 vid 21:10
    Jag chansade på att Torö skulle funka idag med väst 9-13 och observation från Landsort på 13,5 m/s kl sju i morse. Jag packade bilen efter kräftskivan igår kväll, tydligen lite påverkad av de goda dryckerna eftersom jag hade tagit med mig min gamla trasiga vågbom utan tampar… Två bits från skruvmejseln och lite silvertejp fick agera pin och som tur var hade jag ett par extra tampar i surfväskan så det löste sig. Detsamma kan man tyvärr inte säga om vind och vågor. Stenstranden låg platt som en pannkaka och vinden var för klen för 5.7 och vågis för mig. Efter 30 min surf och lite häng på stranden packade jag ihop och åkte hem. Eventuellt ett felbeslut eftersom vinden verkade öka när jag stack…

Mer…

_frippe_ svarade 11 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Bomkörning med bomproblem…: Frip

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.