Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Full sula på Torö: Frippes

• Life of Fredde: Full sula på Torö: Frippes

Publicerad av _frippe_ på 14 september, 2012 vid 17:10

Jag kom ner till Torö vid halv ett och möttes av en SSV vind på ca 15 m/s. Stenstranden verkade tom vilket var fullt förståeligt med tanke på vindriktningen nästan rakt på. I Kärringviken var det ca 10 seglare ute och dom körde segel runt 4.0-4.2. Jag valde 4.5 och gav mig ut på vattnet. Det var riktigt bra drag och efter 20 minuter valde jag att rigga om till 4.0. Jag körde två timmar till och det var en riktigt bra dag på vattnet. Jag gillar verkligen Kärringviken i hård vind, lite små vågor som rullar in där man kan klämma in en frontside sväng om man jobbar på och hoppa lite på vägen ut.

Mer…

_frippe_ svarade 12 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Full sula på Torö: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.