Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Sommarsurf på Dalarö och lite nya

• Life of Fredde: Sommarsurf på Dalarö och lite nya

Publicerad av _frippe_ på 10 juli, 2012 vid 17:30

Efter att ha tittat på prognoser och vindmätare bestämde jag mig vid tvåtiden för att åka ut till Dalarö för lite sommarsurf. På vägen dit svängde jag förbi Skidsport och uppgraderade min gamla slitna midjesele och 3/2 dräkt. Det blev en fint ljusblå Simmer Mayhem sele och en Rip Curl Dawn Patrol 3/2 dräkt.

Jag hoppade i vattnet i Askfatshamnen ca 16:40 med min Firemove 110 och 7.1. Det funkade hyfsat men det var lite byig vind på ca 6-8 m/s så det blev en del guppande också. Skönt med lite uppvärmning inför min resa till Teneriffa nästa vecka i alla fall. Och jag är riktigt nöjd med både dräkten och selen. Dräkten var mjuk och stretchig och satt väldigt bra och selen kändes bekväm och hade inga tendenser att glida upp eller rappa i bandet för kroken. Två bra köp helt enkelt!

IMAG0211.png

Mer…

_frippe_ svarade 12 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Sommarsurf på Dalarö och lite nya

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.