Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Sverigepremiär: Frippes

• Life of Fredde: Sverigepremiär: Frippes

Publicerad av _frippe_ på 29 maj, 2011 vid 18:30

Chansade och åkte ut till Björkviks brygga i hopp om lite vind. På vägen ut ösregnade det men framme vid vattnet var det solsken. Det blåste väl ca 6-7 m/s när jag kom så jag tog det lugnt men efter ett tag ökade vinden till ca 7-8 m/s och jag riggade 7.1 och RRD 109 liters. Det var ganska byigt så det blev en del guppande men ändå mest planing. Körde ca 1 timme aktiv tid i solskenet och hade en skön eftermiddag vid vattnet trots lite för lite vind för min smak. Hade gps:en med och den visade 21 knop i toppfart utan en enda slör och lite tveksam vind. Vill verkligen få en dag med superdrag i 7.1 för att mäta maxhastigheten. Jag tror att 30 knopsgränsen ligger inom räckhåll.___________________________________________________http://life-of-frippe.blogspot.com[IMG]https://blogger.googleusercontent.com/tracker/6416145959767133518-1400285436979911905?l=life-of-frippe.blogspot.com[/IMG]

Mer…

_frippe_ svarade 13 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Sverigepremiär: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.