Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Tjurruset 2011 avklarat!: Frippes

• Life of Fredde: Tjurruset 2011 avklarat!: Frippes

Publicerad av _frippe_ på 8 oktober, 2011 vid 15:20

Tjurruset 2011 gick på en riktigt tuff bana på norra Djurgården med start på Östermalms IP. Jag började loppet i ganska högt tempo, ca 4:35/km till straxt efter 2 km då det kom ett tungt parti med diken och kärr. Efter det var det tuffa partier i stort sett hela tiden och farten gick ner. Man sprang/vadade ca 200 meter i havet, sprang genom flera små kärr, uppför hoppbacken vid Fiskartorpet som var riktigt lerig, jag var rädd för att halka ner hela vägen upp (kröp i stort sett). Vid ca 7 km kom ett riktigt tufft kärr som varade nästan en kilometer. Flera gånger fastnade man helt med benet i leran och ett parti kröp/simmade jag i geggan. Sen kom ett litet men djupt dike till och efter det var det järnet i mål. Helt klart det tuffaste/blötaste/lerigaste Tjurruset hittills. Den officiella tiden blev 1:09:53 vilket jag först var lite besviken över men det gav en 848e plats av 2851 som gick i mål så det är jag nöjd med. Mitt mål att komma under timmen var omöjligt, det var bara upp till ca plats 160 som lyckades med det.

Mer…

_frippe_ svarade 13 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Life of Fredde: Tjurruset 2011 avklarat!: Frippes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.