Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lifestyle wa
-
lifestyle wa
Posted by arild on 29 januari, 2008 at 04:55lite nytt i bloggen
http://surfskolan.nu/bloggarild replied 16 years, 11 months ago 6 Members · 6 Replies -
6 Replies
-
Arild för helvete, du gör ju valet lätt inför nästa vinter…..
……Rolfstorp vs. Perth…….
-
yes yes yeeeees, härliga bilder mannen 🙂
Medan du e borta får vi fortsatt leverans, mesta dels på helgerna. De där med regn o snö o skit tycker jag inte har stämts så bra, inte här i Varburg iaf. Lite stänk då o då, men när de blåser har de varit gitt!
Nytt oväder på torsdag
(ERA 2008-01-29) På torsdag kommer ett nytt oväder in över landet med snö och risk för stormbyar, meddelar SMHI. Risk finns för störningar i samhället och elavbrott.Krisberedskapsmyndigheten höll på tisdagen en så kallad förvarningskonferens per telefon med berörda myndigheter och intressenter, däribland Svensk Energi.
Enligt SMHI berör på torsdag ett intensivt lågtryck en stor del av Sverige med nederbörd och kraftiga syd- eller sydvästvindar, över nordligaste Sverige sydostvindar.
I söder blir det regn eller blötsnö, från norra Svealand och norrut snöfall. I Götaland risk för mycket hårda vindbyar, på en del håll möjligen stormbyar, upgger SMHI. På fredag blir det fortsatt blåsigt på många håll men vindarna avtar under lördagen.
PJ
//löx
-
Nice pics Arild! Ser riktigt skönt ut!
Fredag i läjet kan bli riktigt jävla grymt, legat på 20h S och vrider lite mot SV.
-
Snygg stjärt där Arild… Är hon ledig? Skall hälsa från Magnus på Dirty Dog…
-
@Arild 441412 wrote:
lite nytt i bloggen
http://surfskolan.nu/bloggGött Arild. Azz och våg på samma bild: Im impressed! Avis! Lär bli ngt sådant nästa år! Själv är jag i florida och vågsurfar mest men det har varit ett par bra kitedagar. Ha det gött!
Gött att du sköter rulliansen hemma Alex! -
@Svinet 441630 wrote:
Gött Arild. Azz och våg på samma bild: Im impressed! Avis! Lär bli ngt sådant nästa år! Själv är jag i florida och vågsurfar mest men det har varit ett par bra kitedagar. Ha det gött!
Gött att du sköter rulliansen hemma Alex!Nice grabbar kul att det blåser olla hemma :laugh:
haze hälsa tillbaks till magnus när du ser honom.Svinet du skulle sätt 2 strippor vi sprang på här nere röv from hell:grin:
Log in to reply.