Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lilla övningskiten varamonsurfklubb .

• Lilla övningskiten varamonsurfklubb .

Publicerad av skutt på 28 februari, 2006 vid 08:39

Skulle bara kolla om det är ok att jag lånar lilla övningskitan från klubben över helgen , mina barn skulle vilja prova på lite .

C.C

cortex svarade 18 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mrmille

Medlem
    28 februari, 2006 vid 11:24

jag har en mindre om du vill låna den istället

• coffer

Medlem
    28 februari, 2006 vid 21:29

Det ska nog inte vara några problem!

• samhansson

Medlem
    28 februari, 2006 vid 22:30

Gör som samtliga kiteinstruktörer i världen, går över till v19, vindrigister ligger på ca: 0,0014 til 200 m/s

• luuddee

Medlem
    28 februari, 2006 vid 22:34

sanning sam har nu köpt in en del till kiteskolan i somamr det e det enda vi kommer köra med nu,.

• jonaish

Medlem
    1 mars, 2006 vid 08:16

Hhahahaa……..Sem å ludde kan ni visa hur det är å köra en V19 i iaf +15 M/S lr 200 m/s hehe

• skutt

Medlem
    1 mars, 2006 vid 08:24

Lite kul att se hur snabbt en tråd kan spåra ur och byta ämne .

C.C

• cortex

Medlem
    1 mars, 2006 vid 10:45

Jo, och det är säkert en slump att det oftast är samma personer inblandade i urspårningen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lilla övningskiten varamonsurfklubb .

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.