Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lillis i eftermiddag!

• chrilleg66

Medlem
    24 april, 2009 vid 10:41

kommer

• hengo

Medlem
    24 april, 2009 vid 16:25

hur va de??

• oharris

Medlem
    24 april, 2009 vid 20:33

Rann helt ut i sanden, Chrille var där före mig och då blåste det inget, väntade och kollade vindmätare men det ökade aldrig 🙁

Men om prognosen stämmer kan söndag eftermiddag bli bra! Är du i kördugligt skick då Henning?

• umesimon

Medlem
    25 april, 2009 vid 08:22

Ni får flytta ner hit till Skåne grappar. Här är det sommar å sol varenda dag 🙂 När det inte blåser drar man feta havsöringar på fluga. Livet är gött!

• mikhogl

Medlem
    25 april, 2009 vid 17:07
    umesimon;542706 wrote:
    Ni får flytta ner hit till Skåne grappar. Här är det sommar å sol varenda dag 🙂 När det inte blåser drar man feta havsöringar på fluga. Livet är gött!

Jag fan att man är sugen, hur går det med språket då, börjar skånskan sitta?

• hengo

Medlem
    25 april, 2009 vid 17:50

oharris, nej inte körklar. måste vila ryggen..

men, det lär bli photoshoot i villanäs på railarna, sista snön. såvida inte min chef sticker med blixtarna..

angenämt problem man har, välja mellan att shredda lite rails med snöbrädan iförd endast flanell. eller kitea på en folktomm sandstrand, det går baaara i norrland 🙂

• umesimon

Medlem
    25 april, 2009 vid 20:54

Nja, skånskan går sådär. Inte har jag någon plan på att konvertera det kan jag lova, men nu fattar jag de mesta av vad folket säger i alla fall. Idag bjöds det plattvatten, klartblått +20 grader, 10ms å varmt vatten. Absolut int folktomt dock. Say no more…

• oharris

Medlem
    25 april, 2009 vid 21:12

Man blir ju inte lite avundsjuk Simon, men vi hade ju trots allt 17 + idag samtidigt som det ligger 1 meter snö på sina ställen…!

Vilka ska till villanäs imorgon Heng? Vilken tid? Jag ska på spa och få lite nice behandling fram till 1 och efter det är man ledig!

• hengo

Medlem
    26 april, 2009 vid 02:56

skule tippa på att satmligga av umås kitare är körklara vidungefär 5-6snåret på kvälla…

• sourra

Medlem
    26 april, 2009 vid 07:25

Din plan att rädda ryggen genom att kröka så hårt att du är för sliten för att quippa ser ut att fungera.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lillis i eftermiddag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.