Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

• anonym-anvandare

Medlem
    7 oktober, 2005 vid 19:37

i salusand vågsurfade jag utan seglet tog bort seglet och surfade bara på brädan där prima faktistk.
    Salusand ligger bara lite syd om nordmaling .

• jakob_s

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 10:39

Kaffet är klart..drar nu !

Ses på Vattnet..

• jakob_s

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 16:08

Det är bra att ni sparade er inför stundande Stor söndag !

Lillis bjöd idag på ett par 3 timmar med 6.3 och 5,7 segling..det var ovanligt stökigt..
    Vattnet är oroligt inför morgondagen..

Lite kallare i vattnet hart det blivit men ingen fara än.. Jag kör fortfarande utan huva och vantar..

Ses på vattnet..

PS Ni skulle ha haft en såndär 4tvåa tomas wink.gif DS

• anonym-anvandare

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 18:37

Tanten på Jörlanda vindsurfing postar inte paketet förrän på måndag, nästan en vecka efter beställning…
    Så till våren har jag hjälm och ett 4,2m3 Hammer segel.
    Tomas

• drx

Medlem
    8 oktober, 2005 vid 20:06

Jo vi såg er nog, jag mats simon & dan körde i Salmonbay, var inte lika stora vågor som sist men kul ändå. Imorrn blir det hårdrock wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2005 vid 05:57
Sida 7 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lillis idag uppdaterad med bilder från idag 051001

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.