Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lillskärsudden Nu!
-
Lillskärsudden Nu!
Publicerad av hengo på 17 maj, 2006 vid 10:33jag tror det blåser bra som fan!.. kanske
har fixat bil (BIL!!!) , jag kör om en halvtimma om någon vill med så ring 0739831860 om inte annat, kom dit efter eventuellt jobb/skola.Henning
hengo svarade 18 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Blåser som FAAN !!!!
2,3 m?
Kör med fläkt och 27m kite.
/Peter -
man måste tänka positivt.
nä, men det blsåer ju fan 3,4m/s i STAN! då lär det ändå vara åkbart där ute snart, det ska ju öka, sen kanske det blir bris också. Lite cruise med surfbräda kanske det kan bli iaf
-
Renz wrote:fan är isen borta nu?;D ser ju ut å blåsa bra juh
stackare
-
Renz wrote:fan är isen borta nu? D ser ju ut å blåsa bra juh[/quote wrote:
stackare
Haha, jävligt mkt bättre än insjö iaf!
Fi, tack så mkt! det underlättar att kunna ta sig till och från stranden om man säger så. Nu saknas bara en bil!
Renz, det var inte ett isflak så långt ögat nådde! Värre var det med vinden, gick precis att köra med min 11a och vågsurfbräda. Men kul var det att få se vattnet igen!
-
mrmille wrote:Renz wrote:fan är isen borta nu? D ser ju ut å blåsa bra juh[/quote wrote:
stackare
Haha, jävligt mkt bättre än insjö iaf!
Fi, tack så mkt! det underlättar att kunna ta sig till och från stranden om man säger så. Nu saknas bara en bil!
Renz, det var inte ett isflak så långt ögat nådde! Värre var det med vinden, gick precis att köra med min 11a och vågsurfbräda. Men kul var det att få se vattnet igen!
haha henning eru senil eller nåt? ;D åkte bil med dej dit juh ock ska även dit idag utifall att det blåser
-
Haha okej, jasså det var du.
Kopplade inte riktigt att Renz var du Viktor. Ja det såg ju ut att blåsa idag ett tag iaf, jag ringde vid typ 14.00tiden då sa han såhär “det blåser 5,2 meter per sekund… .vindriktningen är… nord. …vattentemperaturen är… ..39,5… .. ….graaaaader!” -
hengo wrote:Haha okej, jasså det var du.
Kopplade inte riktigt att Renz var du Viktor. Ja det såg ju ut att blåsa idag ett tag iaf, jag ringde vid typ 14.00tiden då sa han såhär “det blåser 5,2 meter per sekund… .vindriktningen är… nord. …vattentemperaturen är… ..39,5… .. ….graaaaader!”En normal norrländsk vår!
-
någon som ska kita till veckan? eller på söndag? har “fritt schema” from söndag tom. fredag så kan anpassa mig efter vinden de flesta dagarna 😛
-
Är brädan lagad?
Du kan komma till Obbola och bygga badtunnor!
Peter -
OK det var nog lite väl optimistiskt att sticka ut idag, men bra väder var det, och varmt i vattnet! -men vad hjälper det när det inte blåser.
yes, brädan är lagad. men ena fenan blev lite sne. Eller den sticker upp lite på ena sidan rättare sagt. jasså du behöver bygghjälp! närdå?
någon som ska ut imorneftermiddag/tidigkväll? det ska ju faktiskt bli 5-9m/s enligt senaste prognosen.
Logga in för att svara.